Diferente pentru problema/joc15 intre reviziile #4 si #5

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h2. Cerinţă
Determinaţi o modalitate de a acoperi suprafaţa în întregime cu piese de arie $4$ unităţi care au forma următoare:
!problema/acoperire?a.png!
 
Piesele pot fi si rotite sau întoarse putând astfel să folosim toate cele $8$ moduri de a le aşeza.
Determinaţi valoarea efortului total minim depus pentru rezolvarea jocului.
h2. Date de intrare
Fişierul $acoperire.in$ conţine pe prima linie un număr natural $N$, cu semnificaţia din enunţ.
Fişierul $joc15.in$ are următoarea structură:
* pe prima linie se află două numere naturale $M$ şi $N$, separate printr-un singur spaţiu, reprezntând numărul liniilor, respectiv numărul coloanelor tablei de joc.
* Pe următoarele $M$ linii  se află câte $N$ numere naturale, separate prin câte un spaţiu, reprezentând numărul iniţial de cuburi aflate pe fiecare pătrăţel al tablei de joc.
h2. Date de ieşire
Fişierul $acoperire.out$ va conţine valoarea $-1$ pe prima linie dacă problema nu are soluţie, iar în caz contrar va avea urtoarea structură: $N$ linii cu câte $N$ valori fiecare reprezentând codificarea suprafeţei. Numerele de pe aceeaşi linie sunt separate prin câte un spaţiu. Poziţiile ocupate de prima pieaşezată se vor codifica cu $1$, poziţiile ocupate de a doua piesă aşezată se vor codifica cu $2$ etc. Corespunzător colţurilor lipsă se va scrie valoarea $0$.
Fişierul $joc15.out$ va conţine un singur număr natural reprezentând valoarea efortului total minim.
h2. Restricţii
* $6 ≤ N ≤ 20$
* Piesele trebuie să fie complet în interiorul zonei
* Zona trebuie acoperită integral
* Două piese nu se pot suprapune complet sau parţial
* $M$ şi $N$ sunt numere naturale mai mari sau egale cu $2$ cu proprietatea că $4 ≤ M x N ≤ 18$
* Numărul cuburilor plasate pe o poziţie a tablei este un număr natural între $1$ şi $10$
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.