Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | joc10.in, joc10.out | Sursă | ONI 2009 clasa a 9-a |
Autor | Adriana Simulescu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.075 sec | Limită de memorie | 6144 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Joc10
Pentru un concurs de design de jocuri, Gigel vrea să construiască un joc. La joc participă n concurenţi numerotaţi de la 1 la n. Fiecare concurent are la dispoziţie câte un şir de m încăperi, numerotate de la 1 la m. Scopul jocului este de a găsi o comoară ascunsă în una din aceste încăperi. Fiecare încăpere conţine un cod, număr natural, fie egal cu 0, fie având cel puţin 2 cifre. Ultima cifră indică numărul de etape de penalizare, adică numărul de etape în care concurentul nu are voie să părăsească încăperea. Numărul obţinut prin eliminarea ultimei cifre a codului indică numărul încăperii în care se va deplasa acesta la următoarea etapă sau la expirarea penalizării.
Există două excepţii de la regula de definire a codului: numărul 9999 codifică o încăpere conţinând o comoară, iar numărul 0 o încăpere conţinând o capcana.
În etapa 1 fiecare jucător intră în încăperea 1 din şirul său de încăperi. În funcţie de codul găsit în încăpere sunt posibile următoarele situaţii:
- codul găsit este 9999 ceea ce înseamnă că jucătorul este câştigător şi jocul se încheie la finalul acestei etape;
- codul găsit este 0 ceea ce duce la eliminarea sa din joc;
- pentru celelalte coduri, după efectuarea etapelor de penalizare, jucătorul efectuează o deplasare în încăperea indicată de cod. De exemplu la întâlnirea codul 157, după efectuarea celor 7 etape de penalizare jucătorul se va deplasa în camera 15.
Trecerea de la o etapă la alta se realizează simultan pentru toţi concurenţii.
Date de intrare
Fişierul de intrare joc10.in ...
Date de ieşire
În fişierul de ieşire joc10.out ...
Restricţii
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
joc10.in | joc10.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...