Diferente pentru problema/jetoane2 intre reviziile #4 si #5

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="jetoane2") ==
Dupa mai multe incercari esuate de a castiga la Loto, _WW_ decide sa renunte si sa se apuce de jocuri de noroc. A deprins repede experienta si chiar a inceput sa castige bani frumosi (sumele dobandite sunt strict confidentiale). Nu conteaza cum a reusit ca intr-un timp atat de scurt sa invete atat de multe, ce conteaza, insa, este ca zilele trecute _WW_ a dat peste un joc destul de incurcat. El are in fata $M$ jetoane, puse unul langa celalalt, pe care sunt inscriptionate literele mici ale alfabetului englez (cate o litera pe fiecare jeton). El poate executa urmatoarea mutare asupra sirului: alege o subsecventa (de maxim $M$ litere) pe care o extrage, apoi alatura (daca exista) cele doua bucati ramase. Pentru ca jocul sa fie si mai palpitant, fiecare litera are o pondere $p[i]$. Mai mult, _WW_ nu poate alege orice subsecventa, ci doar una aflata in lista de $N$ mutari valide (care se obtinue la inceputul jocului printr-un algoritm neinteresant). Cand _WW_ a extras o anumita subsecventa el primeste un scor numeric egal cu suma ponderii fiecarei litere ce compune subsecventa.
Dupa mai multe incercari esuate de a castiga la Loto, WW decide sa renunte si sa se apuce de jocuri de noroc. A deprins repede experienta si chiar a inceput sa castige bani frumosi (sumele dobandite sunt strict confidentiale). Nu conteaza cum a reusit ca intr-un timp atat de scurt sa invete atat de multe, ce conteaza, insa, este ca zilele trecute WW a dat peste un joc destul de incurcat. El are in fata $M$ jetoane, puse unul langa celalalt, pe care sunt inscriptionate literele mici ale alfabetului englez (cate o litera pe fiecare jeton). El poate executa urmatoarea mutare asupra sirului: alege o subsecventa (de maxim $M$ litere) pe care o extrage, apoi alatura (daca exista) cele doua bucati ramase. Pentru ca jocul sa fie si mai palpitant, fiecare litera are o pondere $p{~i~}$. Mai mult, WW nu poate alege orice subsecventa, ci doar una aflata in lista de $N$ mutari valide (care se obtinue la inceputul jocului printr-un algoritm neinteresant). Cand WW a extras o anumita subsecventa el primeste un scor numeric egal cu suma ponderii fiecarei litere ce compune subsecventa.
h2. Cerinta
_WW_ va pune la dispozitie sirul de jetoane, ponderile fiecarei litere, precum si lista cu mutarile valide. Va roaga sa-l ajutati a determina scorul maxim pe care poate sa-l obtina.
WW va pune la dispozitie sirul de jetoane, ponderile fiecarei litere, precum si lista cu mutarile valide. Va roaga sa-l ajutati a determina scorul maxim pe care poate sa-l obtina.
h2. Date de intrare
h2. Date de iesire
Pe prima linie a fisierului $jetoane2.out$ se va afla numarul maxim cerut de _WW_.
Pe prima linie a fisierului $jetoane2.out$ se va afla numarul maxim cerut de WW.
h2. Restrictii
* $1$ ≤ $M$ ≤ $150$
* $1$ ≤ $N$ ≤ $200$
* toate literele din fisierul de intrare vor fi litere mici ale alfabetului englez
* pentru simplitatea si cursivitatea citirii enuntului _WW_ se poate citi $Dublu V$
* pentru simplitatea si cursivitatea citirii enuntului WW se poate citi $Dublu V$
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.