Fişierul intrare/ieşire:hsattack.in, hsattack.outSursăConcursul National de Informatica "Adolescent Grigore Moisil" 18
AutorGeorge MarcusAdăugată deAGMinformaticaAGMInformatica AGMinformatica
Timp execuţie pe test5 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

HSattack

Georgel se joaca Hearthstone, un joc cu minioni. Fiecare minion este caracterizat printr-o pereche (Ai, Di), ceea ce inseamna ca minionul are Ai puncte de atac si Di puncte defensive. Daca doi minioni (Ai, Di) si (Aj, Dj) se lupta, dupa terminarea luptei vor deveni (Ai, Di - Aj) si (Aj, Dj - Ai). Cu alte cuvinte, fiecare ii scade celuilalt din punctele defensive valoarea atacului propriu. Un minion moare daca punctele defensive ii devin mai mici sau egale cu 0.

Georgel are un singur minion cu punctele (ga, gd) iar calculatorul N minioni. Este randul lui Georgel sa atace. Minionul acestuia poate ataca de mai multe ori, chiar si acelasi minion advers. De asemenea, dupa ce omoara un minion advers, ii cresc atat punctele de atac cat si cele defensive cu 1.

Ajutati-l pe Georgel, spunandu-i numarul maxim de minioni adversi pe care poate sa-i omoare fara ca minionul lui sa moara.

Date de intrare

Fişierul de intrare hsattack.in va contine pe prima linie un numar intreg T reprezentand numarul de teste. Fiecare test are urmatorul format: pe prima linie se afla doua numere intregi ga si gd, reprezentand punctele de atac si cele defensive ale minionului lui Georgel; pe a doua linie se va afla N, numarul de minioni adversi; pe fiecare dintre urmatoarele N linii se vor afla doua numere intregi Ai si Di, reprezentand punctele de atac si cele defensive ale celui de-al i-lea minion advers.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire hsattack.out se vor afla raspunsurile pentru cele T teste. Raspunsul pentru un test consta intr-un singur rand pe care se va afla numarul maxim de minioni adversi care pot fi omorati de minionul lui Georgel, fara ca acesta sa moara.

Restricţii

  • 1 ≤ T ≤ 20
  • 1 ≤ N ≤ 500
  • 1 ≤ Ai, Di ≤ 104
  • 1 ≤ ga, gd ≤ 104
  • Vor fi cel mult 4000 de minioni in total.

Exemplu

hsattack.inhsattack.out
3
3 4
2
1 4
3 2
3 4
2
1 7
3 3
1000 1000
1
1000 1000
2
1
0

Explicaţie

Testul 1
Minionul lui Georgel va ataca minionul (3, 2) pe care il omoara din prima si apoi devine (3, 1). Fiindca a omorat un minion advers, primeste (+1, +1) si devine (4, 2). Acum poate omori si celalalt minion advers din prima, fara sa moara.
Daca ar fi luat minionii in alta ordine, nu i-ar fi putut omori pe amandoi.

Testul 2
Indiferent de ordinea in care ataca minionii adversi, minionul lui Georgel nu poate sa-l omoare decat pe unul dintre ei.

Testul 3
Chiar daca ar putea sa omoare minionul advers, ar muri si minionul lui Georgel.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?