Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test2.in
Diferente pentru problema/hack intre reviziile #27 si #20
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
#define PII pair<int, int> #define VI vector<int>
const int INFINIT = 1000000;
const int dx[5] = {0, 0, 1, -1}; const int dy[5] = {1, -1, 0, 0};
int n = A.size(), m = A[0].size(); int COUNTER = 0;
start.first--, start.second--; // reindexam de la 0.
queue<PII> Q;
vector<VI> d(n, vector<int> (m,INFINIT));
vector<VI> d(n, vector<int> (m, n * m));
d[start.first][start.second] = 0; Q.push(start);
} ==
Punctajul vostru va fi calculat astfel, formula fiind valabilă doar dacă $COUNTER$ este cel puţin *2500*. Altfel, punctajul este *0*. ==code(c) | int POINTS = floor((min(COUNTER, 18000) - 2500.0) / (18000 - 2500) * 100); == Pe scurt, pentru 100 de puncte trebuie ca variabila $COUNTER$ să fie mai mare sau egală cu valoarea *18.000*.
Pentru $100$ de puncte, este necesar ca variabila COUNTER să aibă o valoare mai mare sau egală cu $18.000$.
h2. Date de intrare