Diferente pentru problema/hack intre reviziile #17 si #27

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

#define PII pair<int, int>
#define VI vector<int>
const int INFINIT = 1000000;
const int dx[5] = {0, 0, 1, -1};
const int dy[5] = {1, -1, 0, 0};
    int n = A.size(), m = A[0].size();
    int COUNTER = 0;
    start.first--, start.second--; // reindexam de la 0.
 
    queue<PII> Q;
    vector<VI> d(n, vector<int> (m, n * m));
    vector<VI> d(n, vector<int> (m, INFINIT));
    d[start.first][start.second] = 0;
    Q.push(start);
}
==
Punctajul vostru va fi calculat astfel, formula fiind valabilă doar dacă $COUNTER$ este cel puţin *2500*. Altfel, punctajul este *0*.
 
==code(c) |
 
int POINTS = floor((min(COUNTER, 18000) - 2500.0) / (18000 - 2500) * 100);
==
 
Pe scurt, pentru 100 de puncte trebuie ca variabila $COUNTER$ să fie mai mare sau egală cu valoarea *18.000*.
 
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $hack.in$ nu va conţine nimic.
h2. Exemplu
table(example). |_. hack.in |_. hack.out |
| Erau odată doi cerbi. Unul era atât de slab încât i se vedeau coastele tot timpul.
Celălalt avea coarnele foarte mari. Se numeau Costel şi Cornel.
| Erau odată doi cerbi. Unul era atât de slab,
 încât i se vedeau coastele tot timpul. Celălalt
 avea coarnele neobişnuit de mari.
 Se numeau Costel şi Cornel.
|5 5 3 3
00000
01110

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.