Diferente pentru problema/grozavesti intre reviziile #3 si #4

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="grozavesti") ==
Hipiotu' a gasit o noua metoda de amuzament. El priveste pe fereastra caminului din Grozavesti si isi imagineaza peisajul mirific de afara ca fiind un caroiaj cu $N$ linii si $N$ coloane. El observa ca in fiecare celula din caroiaj se afla un numar natural cuprins intre $1$ si $1 000 000$. El vrea sa interschimbe unele linii sau coloane din caroiaj astfel incat la sfarsit elementele de pe diagonala principala sa fie in ordine crescatoare. Mai exact, daca notam matricea initiala c
Hipiotu' a gasit o noua metoda de amuzament. El priveste pe fereastra caminului din Grozavesti si isi imagineaza peisajul mirific de afara ca fiind un caroiaj cu $N$ linii si $N$ coloane. El observa ca in fiecare celula din caroiaj se afla un numar natural cuprins intre $1$ si $1 000 000$. El vrea sa interschimbe unele linii sau coloane din caroiaj astfel incat la sfarsit elementele de pe diagonala principala sa fie in ordine crescatoare. Mai exact, daca notam matricea initiala c
 
h2. Date de intrare
 
Pe prima linie a fiserului de intrare $litere.in$ se gaseste un singur numar intreg $N$. Pe cea de a doua linie, se vor afla $N$ caractere, reprezentand sirul scris de Miruna pe foaie.
 
h2. Date de iesire
 
Fisierul de iesire $litere.out$ va contine o singura valoare pe primia linie, reprezentand numarul minim de interschimbari necesare.
 
h2. Restrictii
 
* $1 ≤ N ≤ 10000$
* Pentru $40%$ din teste $1 ≤ N ≤ 100$
 
h2. Exemplu
 
table(example). |_. litere.in |_. litere.out |
| 17
  abakljfdoqpawkfja
| 53
|
 
== include(page="template/taskfooter" task_id="grozavesti") ==
 

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.