Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2016-09-22 21:12:21.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:gravity.in, gravity.outSursăAlgoritmiada 2016, Runda Finala, Seniori
AutorMihai CalanceaAdăugată deklamathixMihai Calancea klamathix
Timp execuţie pe test0.5 secLimită de memorie131072 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Gravity

În această problemă trebuie să simulaţi căderea unor obiecte bidimensionale care urmează reguli asemănătoare (dar nu identice) cu jocul Tetris.

Mai exact, vi se dă o matrice de dimensiuni N x M cu celule de tip . sau #. Numim obiect fiecare componentă maximală 4-conexă de celule de tip #. Toate obiectele cad cu aceeaşi viteză în jos (în direcţia liniei cu numărul N). Dacă un anumit obiect ar ieşi (chiar şi parţial) din matrice prin continuarea mişcare, acesta se opreşte în întregime. Dacă un anumit obiect s-ar intersecta cu un alt obiect (chiar şi parţial) prin continuarea mişcării, acesta se opreşte de-asemenea în întregime. Notaţi că obiectele îşi menţin structura originală pe tot parcursul mişcării, ignorând cu nonşalanţă noţiuni ca rezistenţa materialelor sau stare de echilibru. Pentru clarificări ulterioare puteţi consulta exemplele.

Date de intrare

Fişierul de intrare gravity.in ...

Date de ieşire

În fişierul de ieşire gravity.out ...

Restricţii

  • ... ≤ ... ≤ ...

Exemplu

gravity.ingravity.out
10 10
..........
..######..
..#....#..
..#.#..#..
..#..#.#..
..#....#..
..######..
..........
..#....#..
.......#..
..........
..........
..######..
..#....#..
..#....#..
..#....#..
..#.##.#..
..######..
.......#..
..#....#..
10 10
...#......
...#.###..
..........
.#####....
.....#.##.
.....#.##.
..#.......
..#..##...
..#...#.#.
..........
..........
..........
..........
...#......
...#.###..
.#####....
.....#....
..#..#.##.
..#..####.
..#...#.#.
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?