== include(page="template/taskheader" task_id="gramezi") ==
Poveste si cerinta...
Zaharel si Bronzarel joaca urmatorul joc: se pun pe masa $N$ gramezi de monede. Se stie ca daca Zaharel ia gramada $i$ primeste ${A~i~}$ din monedele din gramada, iar daca Bronzarel ia gramada $i$ primeste $B{~i~}$ din monedele din gramada (se stie ca fiecare gramada are cel putin $max(A{~i~}, B{~i~})$ monede iar monedele care raman se arunca). Cei doi jucatori iau alternativ cate o gramada, pana cand se epuizeaza toate cele $N$, iar Zaharel este primul care ia o gramada. La final, castiga jucatorul cu mai multe monede. Daca cantitatile de monede sunt egale, jocul se considera remiza.
Zaharel si Bronzarel joaca urmatorul joc: se pun pe masa $N$ gramezi de monede. Se stie ca daca Zaharel ia gramada $i$ primeste $A{~i~}$ din monedele din gramada, iar daca Bronzarel ia gramada $i$ primeste $B{~i~}$ din monedele din gramada (se stie ca fiecare gramada are cel putin $max(A{~i~}, B{~i~})$ monede iar monedele care raman se arunca). Cei doi jucatori iau alternativ cate o gramada, pana cand se epuizeaza toate cele $N$, iar Zaharel este primul care ia o gramada. La final, castiga jucatorul cu mai multe monede. Daca cantitatile de monede sunt egale, jocul se considera remiza.
h2. Date de intrare
...
Pe prima linie a fisierului de intrare $gramezi.in$ este scris numarul natural $N$. Pe urmatoarele $N$ linii se vor gasi cate doua numere naturale separate prin cate un spatiul, reprezentand valorile $A{~i~}$, respectiv $B{~i~}$.
h2. Date de iesire
...
Prima linie a fisierului $gramezi.out$ va contine doua numere naturale separate prin spatii reprezentand scorul lui Zaharel, respectiv scorul lui Bronzarel.
h2. Restrictii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ N ≤ 30.000$
* $1 ≤ A{~i~}, B{~i~} ≤ 30.000$
h2. Exemplu
table(example). |_. gramezi.in |_. gramezi.out |
| This is some
text written on
multiple lines.
| This is another
text written on
multiple lines.
| 4
2 10
5 5
7 3
4 1
| 9 6
|
h3. Explicatie
...
Zaharel ia gramada 1, apoi Bronzarel ia gramada 2, apoi Zaharel ia gramada 3, apoi Bronzarel ia gramada 4.
O alta posiblitate de joc cu aceeasi diferenta de scor este urmatoarea: Zaharel ia gramada 1, apoi Bronzarel ia gramada 3, apoi Zaharel ia gramada 2, apoi Bronzarel ia gramada 4. Astfel, s-ar fi obtinut scorurile 7, respectiv 4, dar acestea sunt mai mici decat in prima varianta.
== include(page="template/taskfooter" task_id="gramezi") ==