Diferente pentru problema/gol3d intre reviziile #16 si #17

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

* daca o celula are intre $45%$ si $55%$ (interval deschis) vecini vii, ea isi va schimba starea (va invia daca era moarta / va muri daca era vie)
* daca procentul de vecini vii nu se incadreaza in regulile de mai sus, atunci celula va fi vie in generatia urmatoare
 
* daca procentul de vecini vii nu se incadreaza in regulile de mai sus, atunci celula va fi vie in generatia urmatoare indiferent de starea ei in generatia anterioara
 
* toate nasterile si mortile dintr-o generatie au loc simultan (altfel spus, modificarea unei celule intr-o generatie nu poate afecta evolutia, in aceeasi generatie, a niciunei alte celule)
Stiind numarul de generatii al jocului, Gigel va roaga sa calculati pentru fiecare generatie numarul de organisme vii.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.