Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2012-03-24 11:03:41.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:go2.in, go2.outSursăAlgoritmiada 2012, Runda 4
AutorCosmin Silvestru NegruseriAdăugată dewefgefAndrei Grigorean wefgef
Timp execuţie pe test0.075 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Go2

Claudia plictisita sa mai joace Go incepe sa-si puna tot felul de intrebari despre joc. Avand inclinari artistice si o imaginatie bogata isi pune problema aflarii numarului de table dreptunghiulare de marime N * M din jocul GO astfel incat fiecare piesa aflata pe tabla sa aiba printre vecinii sai(sus, jos, stanga, dreapta) un numar par de piese(nu se face distinctii intre piesele primului jucator si ale celui de-al doilea). Nu i-a fost prea greu sa o rezolve asa ca s-a gandit sa o mai retuseze punand niste piese din start. Problema s-a dovedit a fi mai dificila asa ca ea va roaga pe voi sa aflati cate astfel de table exista cand niste piese sunt deja asezate.

Date de intrare

Fişierul de intrare go2.in va contine pe prima linie 2 numere nature N si M ce reprezinta numarul de linii

Date de ieşire

În fişierul de ieşire go2.out ...

Restricţii

  • ... ≤ ... ≤ ...

Exemplu

go2.ingo2.out
This is some
text written on
multiple lines.
This is another
text written on
multiple lines.

Explicaţie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?