Fişierul intrare/ieşire: | football.in, football.out | Sursă | ONIS 2014, Runda 4 |
Autor | Vlad Duta | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.1 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Football
In jocul de fotbal american o echipa poate castiga puncte prin urmatoarele procedee:
Field Goal - 3 puncte
TouchDown - 6 puncte
Safety - 2 puncte
Try for extra - 1 punct
Fiind dat punctajul obtinut de o echipa, calculati in cate moduri s-ar fi putut obtine respectivul punctaj.
Date de intrare
Fişierul de intrare football.in contine pe prima linie un numar natural T. Urmeaza T linii, fiecare continand cate un numar natural S, reprezentand scorurile pentru care trebuie furnizat raspunsul.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire football.out contine T linii. Pe linia i se va afla "Case <i>: <rezultat>" (fara ghilimale) unde <rezultat> va fi un numar intreg reprezentand raspunsul pentru cea de-a i-a valoare din fisierul de intrare.
Restricţii
- 1 ≤ T ≤ 50
- 1 ≤ S ≤ 25
Exemplu
football.in | football.out |
---|---|
1 4 | Case 1: 7 |
Explicaţie
4 = 1 + 1 + 1 + 1
4 = 1 + 1 + 2
4 = 1 + 2 + 1
4 = 2 + 1 + 1
4 = 1 + 3
4 = 3 + 1
4 = 2 + 2