Pagini recente » Diferente pentru teoria-jocurilor/jocul-nim intre reviziile 4 si 3 | Diferente pentru problema/colorare intre reviziile 5 si 4 | Diferente pentru blog/editorial-runda8 intre reviziile 40 si 37 | Diferente pentru template/fmi-no-stress-4/header intre reviziile 6 si 2 | Diferente pentru problema/excursie intre reviziile 8 si 7
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="excursie") ==
α Gigel este un mare amator de excursii la munte. In acelasi timp este si un bun informatician. El a observat ca facand un traseu intre doua obiective turistice oboseste mai putin decat daca alege un alt traseu intre aceleasi obiective. Gigel si-a propus sa gaseasca un model care sa-i permita determinarea unui traseu pe care, daca-l alege, va ajunge la destinatie cat mai putin obosit. Astfel, el reprezinta terenul in care se afla cele doua obiective turistice printr-un tablou bidimensional cu n linii (numerotate de la 1 la n) si m coloane (numerotate de la 1 la m), cu elemente numere naturale strict pozitive, in care fiecare element reprezinta cota unei zone de teren de forma unui patrat cu latura 1 m. Efortul pe care-l face pentru a trece dintr-o zona cu cota c1 intr-o zona vecina cu o cota mai inalta (c2) se calculeaza dupa cum urmeaza. Se traseaza un triunghi dreptunghic ca in figura:
α Gigel este un mare amator de excursii la munte. In acelasi timp este si un bun informatician. El a observat ca facand un traseu intre doua obiective turistice oboseste mai putin decat daca alege un alt traseu intre aceleasi obiective. Gigel si-a propus sa gaseasca un model care sa-i permita determinarea unui traseu pe care, daca-l alege, va ajunge la destinatie cat mai putin obosit. Astfel, el reprezinta terenul in care se afla cele doua obiective turistice printr-un tablou bidimensional cu n linii (numerotate de la 1 la n) si m coloane (numerotate de la 1 la m), cu elemente numere naturale strict pozitive, in care fiecare element reprezinta cota unei zone de teren de forma unui patrat cu latura 1 m. Efortul pe care-l face pentru a trece dintr-o zona cu cota c1 intr-o zona vecina cu o cota mai inalta (c2) se calculeaza dupa cum urmeaza. Se traseaza un triunghi dreptunghic ca in figura:
Apoi calculeaza efortul astfel:
$ef = d * tg ???
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.