Diferente pentru problema/excursie intre reviziile #12 si #13

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Gigel este un mare amator de excursii la munte. In acelasi timp este si un bun informatician. El a observat ca facand un traseu intre doua obiective turistice oboseste mai putin decat daca alege un alt traseu intre aceleasi obiective. Gigel si-a propus sa gaseasca un model care sa-i permita determinarea unui traseu pe care, daca-l alege, va ajunge la destinatie cat mai putin obosit. Astfel, el reprezinta terenul in care se afla cele doua obiective turistice printr-un tablou bidimensional cu $n$ linii (numerotate de la $1$ la {$n$}) si $m$ coloane (numerotate de la {$1$} la {$m$}), cu elemente numere naturale strict pozitive, in care fiecare element reprezinta cota unei zone de teren de forma unui patrat cu latura $1$ m. Efortul pe care-l face pentru a trece dintr-o zona cu cota {$c{~1~}$} intr-o zona vecina cu o cota mai inalta ({$c{~2~}$}) se calculeaza dupa cum urmeaza. Se traseaza un triunghi dreptunghic ca in figura:
!>problema/excursie?excursie.gif!
unde:
 
* {$c{~1~}$} si {$c{~2~}$} sunt cele doua cote {$c{~1~}$} < {$c{~2~}$}
* $1$ distanta dintre centrele celor doua zone vecine
*
* $&#0945;$ este unghiul pantei care trebuie urcata
 
Apoi calculeaza efortul astfel:
{$ef = d * tg &#0945;$}
In exemplul urmator consideram patru zone vecine avand cotele {$1$}, {$2$}, {$6$}, {$10$}. Pentru a ajunge din zona de cota $1$ in zona de cota $10$ se pot alege doua trasee:

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.