Pagini recente » Istoria paginii problema/avarcolaci | Diferente pentru problema/curatenie intre reviziile 2 si 1 | Istoria paginii problema/sieve | Profil andraSaceli | Diferente pentru problema/euro3 intre reviziile 8 si 7
Diferente pentru
problema/euro3 intre reviziile
#8 si
#7
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h2. Cerinta
Se dă numărul N de jucători, numărul Vmax definit mai sus şi valoarea fiecărui jucător. Selecţionerul României a găsit formula câştigătoare şi e curios dacă puteţi şi voi. Fiindcă nu are încredere totală în vrăjitoare, acesta vă cere să aflaţi pentru fiecare valoare X din intervalul $**[1,Vmax]**$ coeficientul de aroganţă minim posibil pentru care există cel puţin un lot dintre cei N jucători cu valoare exact X. **Dacă nu se poate obţine nici un lot de valoare exact X, se consideră ca răspuns -1.**
Se dă numărul N de jucători, numărul Vmax definit mai sus şi valoarea fiecărui jucător. Selecţionerul României a găsit formula câştigătoare şi e curios dacă puteţi şi voi. Fiindcă nu are încredere totală în vrăjitoare, acesta vă cere să aflaţi pentru fiecare valoare X din intervalul [1,Vmax] coeficientul de aroganţă minim posibil pentru care există cel puţin un lot dintre cei N jucători cu valoare exact X. Dacă nu se poate obţine nici un lot de valoare exact X, se consideră ca răspuns -1.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $euro3.in$ conţine pe prima linie T, reprezentând numărul de teste. În continuare vor urma T teste, fiecare având următoarea structură: pe prima linie dintr-un test se află N şi Vmax, reprezentând numărul total de jucători, respectiv valoarea maximă pe care o poate avea un lot de jucători. A doua linie a testului conţine N numere naturale despărţite prin câte un spaţiu. Ali-lea număr de pe această linie reprezintă valoarea pe care o are al i-lea jucător.
Fişierul de intrare euro3.in conţine pe prima linie T, reprezentând numărul de teste. În continuare vor urma T teste, fiecare având următoarea structură: pe prima linie dintr-un test se află N şi Vmax, reprezentând numărul total de jucători, respectiv valoarea maximă pe care o poate avea un lot de jucători. A doua linie a testului conţine N numere naturale despărţite prin câte un spaţiu. Ali-lea număr de pe această linie reprezintă valoarea pe care o are al i-lea jucător.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $euro3.out$ se vor afişa T linii, câte una pentru fiecare test din fişierul de intrare. O linie corespunzătoare unui test conţine Vmax numere (Vmax-ul testului curent), unde cel de-al i-lea număr reprezintă coeficientul de aroganţă minim posibil pentru o submulţime de jucători de valoare exact i. În cazul în care nu există o submulţime de jucători de valoareexact ise afişează -1.
În fişierul de ieşire euro3.out se vor afişa T linii, câte una pentru fiecare test din fişierul de intrare. O linie corespunzătoare unui test conţine Vmax numere (Vmax-ul testului curent), unde cel de-al i-lea număr reprezintă coeficientul de aroganţă minim posibil pentru o submulţime de jucători de valoare exact i. În cazul în care nu există o submulţime de jucători de valoareexact ise afişează -1.
h2. Restricţii si precizari
* $1 ≤ T ≤ 2$
* $1 ≤ N ≤ 4000$
* $1 ≤ Vmax ≤ 8000$
* $1 ≤ valoare[i] ≤ Vmax$
* Pentru $20%$ din teste $N <= 20$
* Pentru $40%$ din teste $N <= 100$ si $Vmax <= 100$
* Pentru $50%$ din teste $N <= 300$ si $Vmax <= 300$
* 1 ≤ T ≤ 2
* 1 ≤ N ≤ 4000
* 1 ≤ Vmax ≤ 8000
* 1 ≤ valoare[i] ≤ Vmax
* Pentru 20% din teste N <= 20
* Pentru 40% din teste N <= 100 si Vmax <= 100
* Pentru 50% din teste N <= 300 si Vmax <= 300
h2. Exemplu
Pentru primul test:
* Nu se poate gasi un lot de valoarea $1$, deci raspunsul pentru $1$ este $-1$.
* Se pot obtine loturi de valoare $2, 3, 4, 5$ dintrun singur jucator.
* Lotul de valoare $6$ se poate obtine din jucatorii cu valorile $2$ si $4$.
* Pentru valoarea $7$ exista doua loturi posibile formate din jucatorii cu valorile $5 2$ respectiv $3 4$. Cel din urma lot are coeficientul de aroganta mai mic, adica $max(3,4) - min(3,4) = 1$.
* Nu se poate gasi un lot de valoarea 1, deci raspunsul pentru 1 este 1.
* Se pot obtine loturi de valoare 2, 3, 4, 5 dintrun singur jucator.
* Lotul de valoare 6 se poate obtine din jucatorii cu valorile 2 si 4.
* Pentru valoarea 7 exista doua loturi posibile formate din jucatorii cu valorile 5 2 respectiv 3 4. Cel din urma lot are coeficientul de aroganta mai mic (adica max(3,4) - min(3,4) = 1).
== include(page="template/taskfooter" task_id="euro3") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.