Pagini recente » Atasamentele paginii Fabrica | Atasamentele paginii Hotel | Diferente pentru problema/loto intre reviziile 5 si 9 | Diferente pentru problema/permbit intre reviziile 7 si 18 | Diferente pentru problema/euro3 intre reviziile 1 si 2
Diferente pentru
problema/euro3 intre reviziile
#1 si
#2
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="euro3") ==
Poveste şi cerinţă...
După calificarea la campionatul european de fotbal din Franţa, având în vizor N jucători din care trebuie să convoace câţiva în echipa naţională, selecţionerul României a apelat la nişte metode mai puţin ortodoxe. Acesta a
mers la vrăjitoarele renumite din Craiova pentru a-l ajuta să gasească formula câştigătoare pentru meciul de
deschidere cu Franţa. Vrăjitoarele, după descântece îndelungate, au ajuns la concluzia că lotul de jucatori trebuie
sa aibă valoarea exact X şi coeficientul de aroganţă cât mai mic. Valoarea unui lot de jucători e definită ca suma
valorilor jucătorilor ce intră în componenţa lotului. Coeficientul de aroganţă al unui lot de jucători e definit ca
diferenţa dintre valoarea maximă a unui jucător din lot şi valoarea minimă a unui jucător din lot. Se mai ştie că
valoarea lotului nu poate depăşi o valoare cunoscută Vmax. Un lot de jucători e definit ca o submulţime nevidă
de jucători aleşi dintre cei N. Atenţie, un lot poate fi format şi dintr-un singur jucător.
h2. Cerinta
Se dă numărul N de jucători, numărul Vmax definit mai sus şi valoarea fiecărui jucător. Selecţionerul României a
găsit formula câştigătoare şi e curios dacă puteţi şi voi. Fiindcă nu are încredere totală în vrăjitoare, acesta vă
cere să aflaţi pentru fiecare valoare X din intervalul [1,Vmax]coeficientul de aroganţă minim posibil pentru
care există cel puţin un lot dintre cei N jucători cu valoare exact X. Dacă nu se poate obţine nici un lot de valoare
exact X, se consideră ca răspuns -1.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $euro3.in$ ...
Fişierul de intrare euro3.in conţine pe prima linie T, reprezentând numărul de teste. În continuare vor urma T
teste, fiecare având următoarea structură: pe prima linie dintr-un test se află N şi Vmax, reprezentând numărul
total de jucători, respectiv valoarea maximă pe care o poate avea un lot de jucători. A doua linie a testului conţine
Nnumere naturale despărţite prin câte un spaţiu. Ali-lea număr de pe această linie reprezintă valoarea pe care o
are al i-lea jucător.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $euro3.out$ ...
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
În fişierul de ieşire euro3.out se vor afişa T linii, câte una pentru fiecare test din fişierul de intrare. O linie
corespunzătoare unui test conţine Vmax numere (Vmax-ul testului curent), unde cel de-al i-lea număr reprezintă
coeficientul de aroganţă minim posibil pentru o submulţime de jucători de valoare exact i. În cazul în care nu
există o submulţime de jucători de valoareexact ise afişează -1.
h2. Restricţii si precizari
* 1 ≤ T ≤ 2
* 1 ≤ N ≤ 4000
* 1 ≤ Vmax ≤ 8000
* 1 ≤ valoare[i] ≤ Vmax
* Pentru 20% din teste N <= 20
* Pentru 40% din teste N <= 100 si Vmax <= 100
* Pentru 50% din teste N <= 300 si Vmax <= 300
h2. Exemplu
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.