Diferente pentru problema/enemies intre reviziile #5 si #6

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="enemies") ==
**Atenctie ! Aceasta problema este interactiva .**
**Atenctie! Aceasta problema este interactiva .**
Una dintre cele mai neîntelese relatii dintre oameni este cea de dusmănie. La prima vedere pare a nu fi nicio regulă sau structură legată de aceste relatii, doar legende si povesti.  De exemplu, faimoasa expresie “Dusmanul dusmanului meu este prietenul meu“  pare a fi doar o legendă si nimic mai mult.
int split_people(std::string split);
**Atentie !Aceasta functie nu trebuie implementata de catre voi.** Graderul va implementa  aceasta functie. Argumentul split trebuie  sa fie format din  exact N caractere  care sunt fie '0', fie '1'. Functia va intoarce cate relatii de dusmanie sunt intre oamenii din camera si cei din exteriorul acesteia oamenii fiind repartizati in functie  de caracterul corespunzator.  Daca split[~i~]='0' atunci al i-lea  om va ramane in afara camerei, iar daca este '1' al i-lea  om va intra in camera.
**Atentie! Aceasta functie nu trebuie implementata de catre voi.** Graderul va implementa  aceasta functie. Argumentul split trebuie  sa fie format din  exact N caractere  care sunt fie '0', fie '1'. Functia va intoarce cate relatii de dusmanie sunt intre oamenii din camera si cei din exteriorul acesteia oamenii fiind repartizati in functie  de caracterul corespunzator.  Daca split[~i~]='0' atunci al i-lea  om va ramane in afara camerei, iar daca este '1' al i-lea  om va intra in camera.
Puteti apela aceasta functie  de maxim 20 000 ori, iar  scorul vostru va fi calculat in functie de acest numar (vezi sectiunea **Punctare**)

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.