Fişierul intrare/ieşire:ejoc.in, ejoc.outSursăAlgoritmiada 2009, Runda 2
AutorCosmin GheorgheAdăugată degcosminGheorghe Cosmin gcosmin
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Ejoc

Dalila si Denisa se plictisesc de moarte asa ca decid sa joace urmatorul joc. Ele au o multime initial cu doua numere. La fiecare mutare o fata alege doua numere diferite din multime a caror diferenta in modul nu apare in multime si insereaza diferenta respectiva (tot in modul) in multime. Dalila si Denisa muta alternativ. Fata care nu mai poate efectua nici o mutare pierde. Scrieti un program care sa determine care dintre fete castiga avand in vedere ca ambele joaca optim. Dalila efectueaza prima mutare.

Date de intrare

Fişierul de intrare ejoc.in va contine pe prima linie numarul T de jocuri ce urmeaza a fi jucate. Fiecare dintre urmatoarele T linii contine doua numere A si B, cele doua numere aflate initial in multime.

Date de ieşire

Fişierul de ieşire ejoc.out contine T linii. Pe a i-a linie se va afla numele fetei ce castiga al i-lea joc : "Dalila" sau "Denisa" (fara ghilimele).

Restricţii

  • 1 ≤ T ≤ 30
  • 1 ≤ A, B ≤ 1018
  • Pentru teste in valoare de 20 de puncte 1 ≤ A, B ≤ 102
  • A diferit de B

Exemplu

ejoc.inejoc.out
2
1 2
2 3
Denisa
Dalila

Explicaţie

La primul joc Dalila nu poate efectua nicio mutare, deci pierde.
La al doilea joc Dalila insereaza 1 in multime ( |2 - 3| = 1 ), si apoi Denisa nu mai poate efectua nici o mutare, deci pierde.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content