Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2014-08-30 19:29:31.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:dummy.in, dummy.outSursăInfoarena Monthly 2014, Runda 8
AutorAndrei Heidelbacher, Teodor PlopAdăugată demaritimCristian Lambru maritim
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie6144 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Training Dummy

"Training Dummies are mechanical NPCs that enables you to test your dps out on different level mobs. Training dummies are located in all capital cities."

În centrul oraşului Orgrimmar se găsesc aşa numitele "Training Dummy". După cum le spune şi numele, aceste păpuşi sunt folosite de războinici şi vrăjitori ai Hoardei, pentru a se antrena în lupte. Scopul unui războinic este să distrugă această păpuşă. Doar atunci, el va fi considerat demn de a participa în bătălie împotriva soldaţilor Alianţei.

O păpuşă are un număr natural X de puncte de viaţă. Se consideră că o păpusă este înfrântă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei ajunge la 0 (zero).

Un vrăjitor al Hoardei poate invoca puterea focului pentru a distruge păpuşa. Focul începe să ardă, având o putere egală cu un număr natural aleator, luând valori între A şi B. Focul provoacă păpuşii o daună egală cu puterea sa pe secundă.

Mai precis, dacă în acest moment păpuşa are X puncte de viaţă, iar focul are puterea egală cu A, peste exact t secunde, unde t este număr real, păpuşa va rămâne cu X - A * t puncte de viaţă.

Nerăbdători, vrăjitorii doresc să ştie numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă. De aceea, noi vă cerem să afişaţi acest număr!

Date de intrare

Fişierul de intrare dummy.in conţine pe prima linie numărul natural T, reprezentând numărul de teste. Pe fiecare linie i din următoarele T linii se vor găsi 3 numere naturale X A B, reprezentând datele de intrare ale testului i.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire dummy.out se vor găsi T linii. Pe fiecare linie din i din cele T se va găsi un singur număr real, reprezentând numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă pentru datele de intrare ale testului i.

Restricţii

  • 1 ≤ X ≤ 109
  • 1 ≤ A ≤ B ≤ 109
  • Odată ce focul a început să ardă, puterea sa nu se poate schimba.

Exemplu

dummy.indummy.out
2
10 5 5
20 9 10
2.105263
2

Explicaţie

Pentru primul exemplu, vrăjitorul provoacă o daună de exact 5 puncte de viaţă pe secundă. Prin urmare, păpuşa va fi distrusă în exact 2 secunde.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?