Diferente pentru problema/dstar intre reviziile #2 si #1

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="dstar") ==
In aceasta problema vom implementa un procedeu decent de a desena stele.
 
O stea poate fi desenata pe un cerc suport, dupa cum urmeaza: trasam o raza in sus, apoi una in jos, apoi raze orizontale la $90$ de grade de primele, apoi raze oblice la $45$ de grade… si asa mai departe. Prin acest procedeu simplu, putem desena stele care sa fie acceptabil de simetrice.
 
Observam ca, prin acest procedeu, la fiecare pas alegem sa partitionam arcul de unghi maxim in doua arce de unghiuri egale. Putem, deci, extinde procedeul pentru orice multime initiala de raze.
Poveste şi cerinţă...
h2. Date de intrare
Pe prima linie a fisierului $dstar.in$ se gaseste numarul $R$ de raze, urmat de numarul $P$ de partitionari necesare pana steaua arata cat de cat simetric. Pe urmatoarele $R$ linii se gasesc unghiurile exprimate in grade si in sens orar, dintre fiecare raza si raza (imaginara) in sus.
Fişierul de intrare $dstar.in$ ...
h2. Date de ieşire
Fisierul $dstar.out$ contine doua linii, cu unghiurile cel mai mic si apoi cel mai mare dintre raze, dupa ce s-a aplicat procedeul de partitionare, cu $6$ zecimale si rotunjire prin adaos.
În fişierul de ieşire $dstar.out$ ...
h2. Restricţii
* $1 ≤ R, P ≤ 1.000.000$
* $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemple
h2. Exemplu
table(example). |_. dstar.in |_. dstar.out |
| This is some

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.