Fişierul intrare/ieşire:drum.in, drum.outSursăLista lui Francu
AutorCatalin FrancuAdăugată degabitzish1Gabriel Bitis gabitzish1
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Drum

Se considera o tabla de 5×5 patratele si 25 de piese patrate, fiecare
piesa putand avea una din formele:

(1)   (2)   (3)

Se observa ca piesa (1) are conectate marginile N-S si E-V, piesa 2 are conectate marginile N-E si S-V, iar piesa 3 are conectate marginile N-V si S-E. Subliniem ca cele doua linii din piesa 1 NU se intersecteaza, ci trec "una pe sub cealalta".

Cerinta

Se cere sa se aseze cele 25 de piese pe tabla in asa fel incat sa se obtina un drum care:

  • Sa treaca prin fiecare patrat o singura data;
  • Sa nu se autointersecteze;
  • Sa porneasca din coltul de NV al tablei (linia 1, coloana 1), incepand de la exteriorul tablei (fie dinspre nord, fie dinspre vest);
  • Sa se termine in coltul de SE al tablei (linia 5, coloana 5) si sa paraseasca tabla.

Date de intrare

De pe prima linie a fisierului drum.in se vor citi numerele N1, N2 si N3, reprezentand numarul de piese din tipurile 1, 2 si 3. Se garanteaza ca suma lor este 25.

Date de iesire

In fisierul drum.out se va tipari o matrice cu 5×5 numere separate prin spatii, reprezentand tipul piesei plasate in fiecare patratel. Daca exista mai multe solutii, se va tipari una la alegere. Daca nu exista nici o solutie, fisierul va contine mesajul "imposibil".

Exemplu

drum.indrum.out
6 9 10
1 2 3 1 2
3 3 1 3 3
1 3 3 2 2
1 2 2 3 3
2 1 3 2 2
drum.indrum.out
25 0 0
imposibil
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content