Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2014-02-28 23:12:09.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:dragonas.in, dragonas.outSursăONIS 2014, Runda 3
AutorTeodor PlopAdăugată defmins123FMI No Stress fmins123
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Dragonas

Lulu este tare pasionat de dragonaşi. Acesta se va juca împreună cu noul său prieten, dragonaşul Smaug. Cei doi se află într-o matrice de dimensiuni NxM. În colţul din stânga sus al matricii se află căsuţa (1, 1), iar în colţul din dreapta jos al matricii se află căsuţa (N, M). Scopul dragonaşului este să îl prindă pe Lulu, iar scopul lui Lulu este să scape, singura sa scăpare fiind să ajungă într-una din căsuţele de pe linia N. Se ştie că cei doi prieteni au voie să se mişte în cele 4 direcţii (N, S, E, V), iar amândoi joacă optim.

Dându-se poziţiile celor doi prieteni în matrice, misiunea voastră este să preziceţi câştigătorul jocului.

Date de intrare

Fişierul de intrare dragonas.in conţine pe prima linie numărul T, reprezentând numărul de teste. Pentru fiecare test, vor exista două linii. Pe prima linie se vor găsi două numere naturale N şi M, iar pe cea de-a doua linie se vor găsi 4 numere naturale l1, c1, l2, c2, reprezentând poziţia lui Lulu în matrice, respectiv a lui Smaug.

Date de ieşire

Fişierul de ieşire dragonas.out conţine T linii. Pe fiecare linie i se va găsi răspunsul pentru testul i: Lulu, daca Lulu este câştigătorul, sau Smaug în caz contrar.

Restricţii

  • 1 ≤ N, M ≤ 106
  • 1 ≤ l1, l2 ≤ N
  • 1 ≤ c1, c2 ≤ M

Exemplu

dragonas.indragonas.out
This is some
text written on
multiple lines.
This is another
text written on
multiple lines.

Explicaţie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?