Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2018-08-25 03:14:04.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:design.in, design.outSursăAlgoritmiada 2018 Runda Maraton
AutorEugenie Daniel PosdarascuAdăugată debciobanuBogdan Ciobanu bciobanu
Timp execuţie pe test1 secLimită de memorie524288 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Design

In timp ce facea dus, Bossanip a fost intrebat de colegul lui de camera (Rostogol):

Rostogol: Vrei sa distrugem lumea?
Bossanip: Ce?
Rostogol: Vrei sa distrugem lumea?
Bossanip: Ceeeee? Nu aud.
Rostogol: Vrei sa distrugem lumea?
Bossanip: Da, da, da.....

Setati sa distruga lumea, cei doi aventurieri s-au apucat de arta si design vestimentar. Din pacate, arta este ca un Joker: arata bine, dar nu face nimic. Plictisiti de lipsa de originalitate a oamenilor de a se imbraca cu haine, Rostogol s-a decis sa fie mai rebel. Astfel, acesta a decis sa se imbrace intr-un arbore cu N noduri(de ce nu?). Obsedat de a isi exprima sentimentele cromatice asupra existentei universului, Bossanip a vrut sa coloreze arborele cu care se imbraca Rostogol, folosind culori de la 1 la K.

Niciodata nu e bine in viata sa fii decis, motiv pentru care in loc sa se hotarasca cu ce culoare sa coloreze fiecare nod in parte, acestia sunt mai interesati de ce culori sunt inconjurate nodurile arborelui. Astfel, pentru fiecare nod X de la 1 la N, stiti care este lista culorilor vecinilor nodului X, dar nu stiti culoarea acestui nod. Aflati solutia minima lexicografica cu care puteti colora arborele.

Date de intrare

Fişierul de intrare design.in va contine pe prima linie

Date de ieşire

În fişierul de ieşire design.out ...

Restricţii

  • ... ≤ ... ≤ ...

Exemplu

design.indesign.out
This is some
text written on
multiple lines.
This is another
text written on
multiple lines.

Explicaţie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?