Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | cufere.in, cufere.out | Sursă | OJI 2023, clasa a 9-a |
Autor | Liliana Schiopu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.25 sec | Limită de memorie | 262144 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Cufere
Alex, eroina din Minecraft , este foarte curajoasă şi harnică. De-a lungul timpului, ea a depozitat în n cufere tot felul de obiecte fragile (de exemplu ouă) sau dure (de exemplu pietre). Un cufăr este o cutie de lemn cu 27 de compartimente dispuse pe 3 rânduri, câte 9 pe fiecare rând. Într-un compartiment poate fi depozitat un grup de unul sau mai multe obiecte identice : maximum 16 obiecte fragile sau maximum 64 de obiecte dure. Pot fi mai multe compartimente care să conţină acelaşi tip de obiecte, iar unele compartimente pot fi goale. Alex a etichetat atât compartimentele, cât şi obiectele, cu numere construite după următoarea regulă:
• un obiect are drept etichetă un număr natural cuprins între 10 şi 99, inclusiv, astfel: un număr prim, dacă este fragil, sau un număr compus, dacă este dur;
• toate obiectele identice primesc aceeaşi etichetă;
• un compartiment are drept etichetă un număr natural format din două valori alipite: numărul obiectelor din grupul depozitat în el, urmat de eticheta comună a acestora (de exemplu dacă
eticheta compartimentului este 1994, înseamnă că în el este depozitat un grup de 19 obiecte, fiecare având eticheta 94);
• compartimentele goale sunt etichetate cu 0.
Date de intrare
Fişierul de intrare cufere.in ...
Date de ieşire
În fişierul de ieşire cufere.out ...
Restricţii
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
cufere.in | cufere.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...