Datele de intrare se citesc din fisierul cub.in, care are urmatoarea structura:
Pe prima linie se afla doua numere naturale N si K, separate printr-un spatiu, reprezentand lungimea laturii cubului, respectiv numarul trapelor de acces.
Pe a doua linie avem numerele naturale F, L, C, separate prin spatiu, desemnand patratul unitate pe care se afla initial cosmonautul, unde F {1,2,3,4,5,6} reprezinta numarul unei fete a cubului, iar L si C reprezinta coordonatele pozitiei initiale a cosmonautului, relative la coltul (1,1) al fetei cu numarul F (L - numarul liniei, C - numarul coloanei)
Pe a doua linie avem numerele naturale F, L, C, separate prin spatiu, desemnand patratul unitate pe care se afla initial cosmonautul, unde F ∈ {1,2,3,4,5,6} reprezinta numarul unei fete a cubului, iar L si C reprezinta coordonatele pozitiei initiale a cosmonautului, relative la coltul (1,1) al fetei cu numarul F (L - numarul liniei, C - numarul coloanei)
Pe urmatoarele K linii se afla cate 3 numere naturale, separate prin spatiu, reprezentand coordonatele celor K trape de acces (numarul fetei, numarul liniei, respectiv numarul coloanei).
Pe urmatoarele 6N linii se afla cele 6 matrice patratice care descriu fetele cubului, avand elemente din multimea {0, 1} (0 - sina de acces, 1- patrat inaccesibil). Elementele unei fete sunt date pe linii, de la (1,1) pana la (N,N).