Mai intai trebuie sa te autentifici.
Diferente pentru problema/consecutive intre reviziile #3 si #16
Diferente intre titluri:
consecutive
Consecutive
Diferente intre continut:
Deoarece nu a fost cuminte la scoala şi a deranjat ora, Codrin, elev în clasa a 5-a, a primit o problemă suplimentară de la profesoara de matematică. Aceasta speră că astfel Codrin va fi mai atent la ore. Codrin însă nu are de gând să rezolve problema aşa că vă oferă vouă enuntul şi vă roagă să îl ajutaţi în rezolvarea acesteia.
Dat un număr natural **N**,gasiţi în cate moduri poate scrie **N** ca sumă de numere naturale consecutive. Pentru fiecare modalitate trebuie specificatedoarnumarulde începutşi sfârşitalfiecăreisecventedenumereconsecutive pentru ca profesoara sa fie sigură ca acesta nu a încercat să triseze. Întrucât vrea să işi impresioneze profesoara,Codrin va propune să afişaţi secventele înfuncţiede lungimeaacestoraînordinecrescătoare.
Dat un număr natural **N** gasiţi în cate moduri se poate scrie **N** ca sumă de numere naturale consecutive. Pentru fiecare modalitate trebuie specificate numarul cel mai mic şi cel mai mare din secventă pentru ca profesoara sa fie sigură ca acesta nu a încercat să triseze. Întrucât vrea să işi impresioneze profesoara Codrin va propune să afişaţi secventele în ordinea crescătoare a lungimii acestora.
h2. Date de intrare
7 8 4 6 1 5
|15 = 7 + 8
| 15 = 7 + 8
15 = 4 + 5 + 6 15 = 1 + 2 + 3 + 4 + 5 |
h3. Explicaţie ...
== include(page="template/taskfooter" task_id="consecutive") ==