Diferente pentru problema/cmmdcgame intre reviziile #2 si #1

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="cmmdcgame") ==
Daenerys si Jon joaca un joc. In acest joc, ei au $N$ orase de cucerit, fiecare oras avand o populatie. Intr-o mutare, unul dintre ei poate ataca cate un oras (Daenerys cu dragoni, Jon cu lupi). Daca un oras are populatia $X$ inainte de atac, dupa atac, aceasta populatie poate fi redusa la orice numar $Y < X$ cu proprietatea ca $X$ si $Y$ sa fie coprime (nu ne intrebati de ce -- asa functioneaza dragonii, respectiv lupii). Cel care nu mai poate ataca niciun oras pierde. Dandu-se mai multe populatii initiale de orase, si presupunand ca Daenerys joaca prima, se cere sa aflati cine castiga (daca se joaca optim).
Poveste şi cerinţă...
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $cmmdcgame.in$ contine, pe primul rand, numarul $T$ de teste in fisier. Urmeaza descrierea celor $T$ teste.
Pe primul rand al unei descrieri de test se gaseste numarul $N$ de orase.
Pe al doilea rand al unei descrieri de test se gasesc populatiile oraselor, numere naturale nenule, separate prin spatii.
Fişierul de intrare $cmmdcgame.in$ ...
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $cmmdcgame.out$ se vor afisa raspunsurile la cele $N$ teste. Daca castigatorul unui test ar fi Daenarys, se afiseaza $D$, altfel se afiseaza $J$.
În fişierul de ieşire $cmmdcgame.out$ ...
h2. Restricţii
* Fie $SN$ suma valorilor lui $N$ intr-un fisier de test.
* $1 &le; T &le; 300.000$
* $1 &le; SN &le; 300.000$
* Pentru $10$ puncte, $N = 1$.
* Pentru $20$ de puncte, $marimea oricarui oras &le; 1.000$
* Pentru alte $20$ de puncte, orasele au populatia putere de numar prim.
 
* $... &le; ... &le; ...$
h2. Exemplu
table(example). |_. cmmdcgame.in |_. cmmdcgame.out |
| 2
2
2 3
2
123 123
| D
J
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|
h3. Explicaţie
In cazul primului joc, pentru a castiga, Daenarys trebuie sa atace cel de-al doilea oras, reducandu-i populatia la $2$. Apoi, oricare miscare facuta de Jon duce la o situatie cu un oras cu populatia $1$, si unul cu populatia $2$. Dupa ce Daenarys ataca orasul cu populatia $2$, Jon castiga.
 
In cazul celui de-al doilea joc, Jon poate mereu imita strategia lui Daenarys pe orasul pe care Daenarys nu il ataca. Astfel Jon castiga.
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="cmmdcgame") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.