Diferente pentru problema/cmmdcgame intre reviziile #1 si #7

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="cmmdcgame") ==
Poveste şi cerinţă...
Daenerys si Jon joaca un joc. In acest joc, ei au $N$ orase de cucerit, fiecare oras avand o populatie. Intr-o mutare, unul dintre ei poate ataca cate un oras (Daenerys cu dragoni, Jon cu lupi). Daca un oras are populatia $X$ inainte de atac, dupa atac, aceasta populatie poate fi redusa la orice numar $Y < X$ cu proprietatea ca $X$ si $Y$ sa fie coprime (nu ne intrebati de ce -- asa functioneaza dragonii, respectiv lupii). Cel care nu mai poate ataca niciun oras pierde. Dandu-se mai multe populatii initiale de orase, si presupunand ca Daenerys joaca prima, se cere sa aflati cine castiga (daca se joaca optim).
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $cmmdcgame.in$ ...
Fişierul de intrare $cmmdcgame.in$ contine, pe primul rand, numarul $T$ de teste in fisier. Urmeaza descrierea celor $T$ teste.
Pe primul rand al unei descrieri de test se gaseste numarul $N$ de orase.
Pe al doilea rand al unei descrieri de test se gasesc populatiile oraselor, numere naturale nenule, separate prin spatii.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $cmmdcgame.out$ ...
În fişierul de ieşire $cmmdcgame.out$ se vor afisa raspunsurile la cele $N$ teste. Daca castigatorul unui test ar fi Daenarys, se afiseaza $D$, altfel se afiseaza $J$.
h2. Restricţii
* $... &le; ... &le; ...$
* Fie $SN$ suma valorilor lui $N$ intr-un fisier de intrare.
* Fie $V$ marimea maxima a oricarui oras intr-un fisier de intrare.
* $1 &le; T &le; 300.000$
* $1 &le; SN &le; 300.000$
* $1 &le; V &le; 300.000$
* Pentru $20$ de puncte, $V &le; 1.000$ si orasele au populatia numar prim (sau 1).
* Pentru alte $20$ de puncte, $V &le; 1.000$
* Pentru alte $20$ de puncte, orasele au populatia numar prim (sau 1).
 
h2. Exemplu
table(example). |_. cmmdcgame.in |_. cmmdcgame.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
| 2
2
2 3
2
123 123
| D
J
|
h3. Explicaţie
...
In cazul primului joc, pentru a castiga, Daenarys trebuie sa atace cel de-al doilea oras, reducandu-i populatia la $2$. Apoi, oricare miscare facuta de Jon duce la o situatie cu un oras cu populatia $1$, si unul cu populatia $2$. Dupa ce Daenarys ataca orasul cu populatia $2$, Jon castiga.
 
In cazul celui de-al doilea joc, Jon poate mereu imita strategia lui Daenarys pe orasul pe care Daenarys nu il ataca. Astfel Jon castiga.
== include(page="template/taskfooter" task_id="cmmdcgame") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.