Fişierul intrare/ieşire: | cerc2.in, cerc2.out | Sursă | Happy Coding 2007 |
Autor | Mugurel Ionut Andreica | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 1.5 sec | Limită de memorie | 67583 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Cerc2
O particula de lumina (un foton) a fost plasat la momentul de timp 0 la coordonatele (R,0), in interiorul unui cerc avand centrul la coordonatele (0,0) si raza de R metri. Fotonul se deplaseaza spre punctul (R*cos(alfa) , R*sin(alfa)) cu o viteza de 1 metru pe secunda (este un foton foarte lenes). Cand loveste punctul respectiv, fotonul este reflectat conform regulilor obisnuite de reflectie a luminii (vezi figura de mai jos) si isi continua calatoria in interiorul cercului, schimbandu-si directia de fiecare data cand atinge conturul cercului.
Determinati la ce distanta de centrul cercului este pozitionat fotonul dupa exact S secunde de la inceputul calatoriei sale infinite.
Date de intrare
Prima linie a fisierului de intrare cerc2.in contine numarul de teste T. Urmatoarele linii descriu cele T teste. Fiecare test consta dintr-o linie ce contine 3 numere: un numar intreg R, un numar real alfa si un numar intreg S.
Date de iesire
Pentru fiecare test afisati in fisierul de iesire cerc2.out cate o linie continand distanta dintre punctul unde se afla fotonul dupa S secunde si centrul cercului. Se va accepta o eroare de 0.001.
Restrictii
- 1 ≤ T ≤ 560 000
- 1 ≤ R ≤ 1000
- 0 < alfa ≤ 180
- 0 ≤ S ≤ 1 000 000 000
- Unghiul alfa este exprimat in grade (nu in radiani) si este dat cu cel mult 5 zecimale.
Exemplu
cerc2.in | cerc2.out |
---|---|
5 10 135 10 10 135 20 10 135 40 5 45 0 5 45 45 | 3.902 8.613 7.281 5.000 4.725 |