Diferente pentru problema/cbinteractiv intre reviziile #21 si #28

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="cbinteractiv") ==
Se dă un număr $N$ şi interactorul are un număr *ascuns*, $K$ de la $1$ la $N$ pe care voi trebuie să îl găsiţi.
Puteţi întreba de un număr $X$ iar interactorul va va spune dacă acesta este mai mare sau egal decât $K$.
Puteţi întreba de un număr $X$ iar interactorul vă va spune dacă acesta este mai mare sau egal decât $K$.
h2. Interacţiune
* "<tex> ?\;X </tex>" reprezentând întrebarea.
După fiecare astfel de query interactorul va răspunde în _stdin_ cu un număr din mulţimea <tex> \{-1, 0, 1\} </tex>:
După fiecare astfel de query interactorul vă va răspunde în _stdin_ cu un număr din mulţimea <tex> \{-1, 0, 1\} </tex>:
*  "0" dacă $K$ > $X$
*  "1" dacă $K$ &le; $X$
* "-1" dacă query-ul este invalid, trebuie să închideţi programul după ce primiţi acest verdict. Un query este considerat valid dacă $1 &le; X &le; N$
După ce aţi aflat numărul $K$ afişaţi "<tex> !\;K </tex>" şi terminaţi programul.
După fiecare query, inclusiv cel final trebuie să afişaţi '\n' şi să daţi flush la _standard output_. Pentru a da flush va puteţi folosi de următorul tabel.
După fiecare query, inclusiv cel final trebuie să afişaţi '\n' şi să daţi flush la _standard output_. Pentru a da flush vă puteţi folosi de următorul tabel.
table(example). |_. Limbaj |_. C/C++ |_. Pascal |_. Python |_. Java |_. Rust |
| Header necesar
h2. Punctare
Dacă numărul găsit de voi este diferit de $K$, punctajul pe acel test va fi $0$.
Altfel, punctajul vostru va fi decis în funcţie de Q numărul de queryuri făcute de programul vostru:
Altfel, punctajul vostru va fi decis în funcţie de Q numărul de query-uri făcute de programul vostru:
* $Q &le; 32$, $100%$ din punctajul pe acel test.
* $Q &le; 500$, $30%$ din punctajul pe acel test.
h2. Explicaţie
Problemele interactive devin din ce în ce mai comune, inclusiv pe infoarena. La astfel de probleme inputul şi outputul sunt speciale, în acest sens există un interactor cu care puteţi comunica, adică outputul sau este inputul vostru şi vice-versă. Această este o reprezentare interactivă a problemei "căutării binare":https://infoarena.ro/problema/cautbin . Problemele interactive pot fi abordate în toate limbajele suportate de infoarena: "C":https://infoarena.ro/job_detail/2750856?action=view-source, "C++":https://infoarena.ro/job_detail/2750854?action=view-source, "Python":https://infoarena.ro/job_detail/2750858?action=view-source, "Rust":https://infoarena.ro/job_detail/2750843?action=view-source, "Java":https://infoarena.ro/job_detail/2750838?action=view-source, "Pascal":https://infoarena.ro/job_detail/2750862?action=view-source.
Problemele interactive devin din ce în ce mai comune, inclusiv pe infoarena. La astfel de probleme inputul şi outputul sunt speciale, în acest sens există un interactor cu care puteţi comunica, adică outputul sau este inputul vostru şi vice-versa. Această este o reprezentare interactivă a problemei "căutării binare":problema/cautbin . Problemele interactive pot fi abordate în toate limbajele suportate de infoarena: "C":job_detail/2750856?action=view-source, "C++":job_detail/2750854?action=view-source, "Python":job_detail/2750858?action=view-source, "Rust":job_detail/2750843?action=view-source, "Java":job_detail/2750838?action=view-source, "Pascal":job_detail/2750862?action=view-source.
Atunci când rezolvăm probleme interactive trebuie să fim atenţi la faptul că înainte că outputul să ajungă la interactor acesta este ţinut într-un buffer intern. O cauza comună a greşelilor la problemele interactive este faptul că outputul nu iese din buffer, de aceea noi forţăm transferul de informaţii de la buffer la interactor prin instrucţiunea de *flush*.
Atunci când rezolvăm probleme interactive trebuie să fim atenţi la faptul că înainte ca outputul să ajungă la interactor acesta este ţinut într-un buffer intern. O cauza comună a greşelilor la problemele interactive este faptul că outputul nu iese din buffer, de aceea noi forţăm transferul de informaţii de la buffer la interactor prin instrucţiunea de *flush*.
 
Această problema este dată ca exemplu în "ghidul":ghid-adaugare-interactive de adăugat probleme interactive.
h2. Aplicaţii
* "Mixed Signals":https://infoarena.ro/problema/mixedsignals
* "Popa":https://infoarena.ro/problema/popa
* "Password2":https://www.infoarena.ro/problema/password2
* "Hidden Points":https://www.infoarena.ro/problema/hidden_points
* "Shopping":https://infoarena.ro/problema/shopping
* "Interact":https://infoarena.ro/problema/interact
* "Mixed Signals":problema/mixedsignals
* "Anagrame2":problema/anagrame2
* "Popa":problema/popa
* "Password2":problema/password2
* "Hidden Points":problema/hidden_points
* "Shopping":problema/shopping
* "Interact":problema/interact
== include(page="template/taskfooter" task_id="cbinteractiv") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.