Fişierul intrare/ieşire: | cartonase.in, cartonase.out | Sursă | .campion 2007-2008, runda 6, grupa L |
Autor | Andrei Grigorean | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.1 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Cartonase
Miruna are N cartonase pe care le-a asezat in linie dreapta pe masa. Fiecare cartonas are o fata colorata cu rosu, iar cealalta cu albastru. Miruna si fratiorul ei se gandesc la urmatorul joc:
- O mutare valida consta din alegerea unui cartonas cu fata rosie in sus si intoarcerea lui. In plus, daca doreste, cel care e la mutare poate sa isi aleaga orice alt cartonas (indiferent de culoarea fetei care este in sus) care se afla la stanga celui ales initial si sa il intoarca.
- Cei doi copii efectueaza alternativ mutari valide.
- Castiga cel care efectueaza ultima mutare.
- Intotdeauna Miruna este cea care efectueaza prima mutare.
Cerinta
Stiind ca cei doi copii vor juca optim, se cere sa se stabileasca castigatorul pentru o configuratie data a cartonaselor.
Date de intrare
Pe prima linie a fisierului de intrare cartonase.in se gaseste un numar intreg T, reprezentand numarul de seturi de date de test ce vor urma. Pe fiecare dintre urmatoarele T linii se va afla un numar intreg N, urmat de un spatiu, apoi de N caractere despartite prin cate un spatiu ce pot fi R sau A, semnificand culorile fetelor cartonaselor care sunt in sus.
Date de iesire
Fisierul cartonase.out va contine T linii. Pe linia i (1 ≤ i ≤ T) va fi scris mesajul DA in cazul in care Miruna este cea care castiga jocul descris pe linia i+1 in fisierul de intrare, respectiv mesajul NU in caz contrar.
Restrictii
- 1 ≤ T ≤ 20
- 1 ≤ N ≤ 100
- Pentru 30% din teste 1 ≤ N ≤ 10
Exemplu
cartonase.in | cartonase.out |
---|---|
2 3 A R R 3 R R R | DA NU |