Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | carte2.in, carte2.out | Sursă | ACM ICPC - Romanian Programming Contest 2016 |
Autor | Paul Diac | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.05 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Carte2
Andrei deţine o carte de dimensiuni A × B cm. Grosimea cărţii este strict mai mică de 1 cm pentru că o carte prea groasă nu este corespunzătoare pentru Andrei. După ce termină de răsfoit cartea Andrei doreşte să o aşeze într-o cutie în formă paralelipiped de dimensiuni C × D × E cm.
Pentru a reuşi acest lucru Andrei poate roti cutia cum doreşte: oricare din feţele cutiei poate deveni bază, adică faţa care va fi aşezată pe podea sau fundul cutiei. Evident el poate roti şi cartea. Dar poziţia finală a cărţii este corectă doar dacă ea se află în interior pe fundul cutiei în poziţie orizontală şi cu laturile paralele cu marginile cutiei. Pentru a introduce cartea dimensiunile ei trebuie să fie strict mai mici. De exemplu A < D şi B < C, dacă baza aleasă este faţa de dimensiune C x D.
Date de intrare
Fişierul de intrare carte2.in conţine pe prima linie numărul T, numarul de teste. Următoarele T linii conţin cinci numere naturale separate prin spatiu, în ordine: A B C D E.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire carte2.out afişaţi pentru fiecare test în ordine "posibil" sau "imposibil" pe cate o linie separată, dacă este posibil să introducem cartea în cutie corect sau nu.
Restricţii
- T ≤ 200
- 1 ≤ A, B, C, D, E ≤ 1000
Exemplu
carte2.in | carte2.out |
---|---|
2 2 5 6 2 3 2 5 5 2 3 | posibil imposibil |