Fişierul intrare/ieşire:carte2.in, carte2.outSursăACM ICPC - Romanian Programming Contest 2016
AutorPaul DiacAdăugată dediac_paulPaul Diac diac_paul
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Carte2

Andrei deţine o carte de dimensiuni A × B cm. Grosimea cărţii este strict mai mică de 1 cm pentru că o carte prea groasă nu este corespunzătoare pentru Andrei. După ce termină de răsfoit cartea Andrei doreşte să o aşeze într-o cutie în formă paralelipiped de dimensiuni C × D × E cm.

Pentru a reuşi acest lucru Andrei poate roti cutia cum doreşte: oricare din feţele cutiei poate deveni bază, adică faţa care va fi aşezată pe podea sau fundul cutiei. Evident el poate roti şi cartea. Dar poziţia finală a cărţii este corectă doar dacă ea se află în interior pe fundul cutiei în poziţie orizontală şi cu laturile paralele cu marginile cutiei. Pentru a introduce cartea dimensiunile ei trebuie să fie strict mai mici. De exemplu este suficient ca A < D şi B < C, dacă baza aleasă este faţa de dimensiune C x D.

Date de intrare

Fişierul de intrare carte2.in conţine pe prima linie numărul T, numarul de teste. Următoarele T linii conţin cinci numere naturale separate prin spatiu, în ordine: A B C D E.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire carte2.out afişaţi pentru fiecare test în ordine "posibil" sau "imposibil" pe cate o linie separată, dacă este posibil să introducem corect cartea în cutie sau nu.

Restricţii

  • T ≤ 200
  • 1 ≤ A, B, C, D, E ≤ 1000

Exemplu

carte2.incarte2.out
2
2 5 6 2 3
2 5 5 2 3
posibil
imposibil
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?