Pagini recente » Diferente pentru utilizator/floringh06 intre reviziile 13 si 71 | Diferente pentru problema/cezar intre reviziile 49 si 26 | ndiv | Profil Pikachu | Diferente pentru problema/caramizi intre reviziile 4 si 10
Diferente intre titluri:
Diferente intre continut:
h2. Restricţii
* $1$ ≤ $N$ ≤ $200.000$
* $1$ ≤ $M$ ≤ $200.000$
* $1$ ≤ $C{~i~}$ ≤ $1.000.000$
* $1$ ≤ $L{~i~}$ ≤ $2.000.000.000$
* Pentru $40%$ din testele folosite la evaluare $1$ ≤ $N$ ≤ $100$, $1$ ≤ $M$ ≤ $100$, $1$ ≤ $C{~i~}$ ≤ $100$, $1$ ≤ $L{~i~}$ ≤ $100$.
* Pentru alte $20%$ din testele folosite la evaluare $1$ ≤ $N$ ≤ $32.000$, $1$ ≤ $M$ ≤ $32.000$, $1$ ≤ $C{~i~}$ ≤ $32.000$, $1$ ≤ $L{~i~}$ ≤ $32.000$.
* Pentru alte $20%$ din testele folosite la evaluare $1$ ≤ $L{~i~}$ ≤ $1.000.000$.
* Pentru afisarea rezultatelor se recomanda folosirea intregilor cu semn pe 64 de biti.
* $1 ≤ N ≤ 200 000$
* $1 ≤ M ≤ 200 000$
* $1 ≤ C{~i~} ≤ 1 000 000$
* $1 ≤ L{~i~} ≤ 2 000 000 000$
* Pentru $30%$ din testele folosite la evaluare $1 ≤ N ≤ 100$, $1 ≤ M ≤ 100$, $1 ≤ C{~i~} ≤ 100$, $1 ≤ L{~i~} ≤ 100$.
* Pentru alte $20%$ din testele folosite la evaluare $1 ≤ N ≤ 500$, $1 ≤ M ≤ 5 000$, $1 ≤ C{~i~} ≤ 100$, $1 ≤ L{~i~} ≤ 5 000$.
* Pentru alte $30%$ din testele folosite la evaluare $1 ≤ L{~i~} ≤ 1 000 000$.
* Pentru afisarea rezultatelor se recomanda folosirea intregilor cu semn pe $64$ de biti.
h2. Exemplu
table(example). |_. caramizi.in |_. caramizi.out |
| 5 5
4 7 10 11 13
3 10 13 14 21
3 12 13 14 21
| 15
40
40
h3. Explicaţie
In primul caz, Haralambie construieste $3$ turnuri, fiecare continand toate cele $5$ tipuri de caramizi, aranjate oricum. Urmatoarele doua cazuri au aceeasi solutie, in care Haralambie construieste $10$ turnuri de cate 3 caramizi fiecare. In ultimul caz, Haralambie poate folosi toate caramizile pe care le are la dispozitie.
In primul caz, Haralambie construieste $3$ turnuri, fiecare continand toate cele $5$ tipuri de caramizi, aranjate oricum. Urmatoarele doua cazuri au aceeasi solutie, in care Haralambie construieste $10$ turnuri de cate $4$ caramizi fiecare. In al patrulea caz, Haralambie va folosi un numar maxim de caramizi construind $14$ turnuri de cate $3$ caramizi fiecare. In ultimul caz, Haralambie poate folosi toate caramizile pe care le are la dispozitie.
== include(page="template/taskfooter" task_id="caramizi") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum: