Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | cadrane.in, cadrane.out | Sursă | Stelele Informaticii 2010 |
Autor | Andrei Paul Puni | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.325 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Cadrane
Qwerty a gasit un set de N puncte in vechea lui cutie cu jucarii. Chewbacca afland de acest set de puncte il provoaca pe Qwerty la un joc cu cadrane. In acest joc primul jucator alege unul din cele N puncte si traseaza o dreapta verticala care trece prin acel punct, iar al doilea jucator alege si el unul din cele N puncte si traseaza o dreapta orizontala care trece prin acel punct. Cele doua drepte formeaza patru cadrane asemanator axelor de coordonate. Primul jucator primeste cate un punct pentru fiecare punct afla in cadranul NE sau in cadranul SV, al doilea jucator primeste cate un punct pentru fiecare punct care se afla in cadranul NV sau in cadranul SE.
Qwerty va face prima mutare, el vrea sa aleaga un punct astfel incat punctajul lui minim posibil sa fie maxim.
Ajutal pe Qwerty sa afle punctajul maxim pe care il poate obtine.
Date de intrare
Fişierul de intrare cadrane.in contine pe prima linie un singur numarl natural N reprezentand numarul de puncte din setul gasit de Qwerty. Pe urmatoarele N linii se vor afla doua numere intregi reprezentand
coordonatele punctelor.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire cadrane.out se va scrie un singur numar reprezentand punctajul maxim pe care il poate obtine Qwerty.
Restricţii
- 1 ≤ N ≤ 100 000
Exemplu
cadrane.in | cadrane.out |
---|---|
10 5 -1 2 4 -4 -3 -2 2 1 -5 4 -1 -1 3 -3 4 -3 -5 -4 4 | 5 |
Explicaţie
...