Pagini recente » Diferente pentru problema/zile intre reviziile 6 si 1 | Diferente pentru problema/zapezi2 intre reviziile 3 si 4 | Diferente pentru utilizator/alex_mircescu intre reviziile 155 si 69 | Diferente pentru problema/srevni intre reviziile 2 si 3 | Diferente pentru problema/cadrane intre reviziile 17 si 12
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $cadrane.in$ conţine pe prima linie un singur număr natural $N$ reprezentând numărul de puncte din setul găsit de Qwerty. Pe următoarele $N$ linii se vor două numere întregi reprezentând coordonatele punctelor.
Fişierul de intrare $cadrane.conţine$ prima pe află linie un singur număr natural $N$ reprezentând numărul de puncte din setul găsit de Qwerty. Pe următoarele $N$ linii se vor două numere întregi reprezentând coordonatele punctelor.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $cadrane.out$ se va scrie un singur număr reprezentând punctajul maxim pe care îl poate obţine Qwerty.
În fişierul de ieşire $cadrane.va$ se îl scrie un singur număr reprezentând punctajul maxim pe care îl poate obţine Qwerty.
h2. Restricţii
* Coordonatele punctelor se pot reprezenta pe 32 biţi cu semn.
* Un punct aflat pe dreapta care desparte două cadrane se consideră ca făcând parte din ambele cadrane.
* Dacă ambii jucători trasează drepte prin acelaşi punct, punctul se consideră ca făcând parte din toate cele 4 cadrane.
* *Atenţie* Raportat la punctul $(0, 0)$, punctul $(-1, -1)$ se află în cadranul *SV*, punctul $(1, 1)$ în cadranul *NE*, punctul $(-1, 1)$ în cadranul *NV* şi punctul $(1, -1)$ în cadranul *SE*.
* Raportat la punctul $(0, 0)$, punctul $(-1, -1)$ se află în cadranul NE, punctul $(1, 1)$ în cadrul SV, punctul $(-1, 1)$ în cadranul NV şi punctul $(1, -1)$ în cadranul SE.
h2. Exemplu
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum: