Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | bmat.in, bmat.out | Sursă | Infoarena Cup 2013 |
Autor | Vlad Ionescu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.1 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Bmat
Eudoxiu si Hurmuzachi au la dispozitie o matrice de dimensiune N x M care contine doar elementele 0 si 1. Cei doi jucatori vin alternativ la mutare (incepe Eudoxiu, apoi vine Hurmuzachi, apoi Eudoxiu si tot asa) si isi aleg (in caz ca este posibil) o submatrice de dimensiune K x K, care contine in coltul stanga-sus valoarea 1, si flipuiesc toate elementele din submatricea respectiva (din 0 devin 1 si din 1 devin 0). Submatricea de K x K nu trebuie neaparat aleasa astfel incat sa fie in totalitate continuta in matricea de N x M, ea poate sa si depaseasca granitele acesteia (se vor flipui doar valorile comune). Pierde jucatorul care nu mai poate alege submatrice. X si Y au pierdut matricea initiala si au acum o matrice care contine doar 1, 0 si ?. Unde este ? trebuie completat cu 1 sau 0. Determinati in cate moduri se pot completa ? cu 1 sau 0, astfel incat X sa aiba strategie sigura de castig, tinand cont ca ambii jucatori joaca optim.
Date de intrare
Fişierul de intrare bmat.in contine pe prima linie numerele N, M si K cu semnificatia din enunt. Pe urmatoarele N linii se afla M numere, reprezentant elementele matricii.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire bmat.out se afiseaza numarul de matrici pentru care primul jucator are strategie sigura de castig MOD 666013.
Restricţii
- 1 ≤ N, M ≤ 1000
- 1 ≤ K ≤ Min (N, M)
Exemplu
bmat.in | bmat.out |
---|---|
2 3 2 ? 0 1 1 0 0 | 2 |
2 3 2 0 0 0 0 0 1 | 1 |