Fişierul intrare/ieşire: | bmat.in, bmat.out | Sursă | Infoarena Cup 2013 |
Autor | Vlad Ionescu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.1 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Bmat
Eudoxiu si Hurmuzachi au la dispozitie o matrice binara de dimensiune N x M. Cei doi jucatori muta alternativ, prima mutare fiind a lui Eudoxiu. O mutare consta in alegerea unei submatrice de dimensiune K x K, care contine in coltul stanga-sus valoarea 1, si negarea tuturor valorilor din submatricea respectiva (toate valorile de 0 devin 1 si toate valorile de 1 devin 0). Submatricea nu trebuie sa fie situata in intregime in interiorul matricei. In acest caz, doar elementele aflate in matrice vor fi negate. Pierde jucatorul care nu mai poate alege o submatrice valida. Eudoxiu si Hurmuzachi au pierdut matricea initiala si au acum o matrice care contine doar elemente de 1, 0 si ?. Determinati in cate moduri se pot completa pozitiile de tip ? cu 1 sau 0, astfel incat Eudoxiu sa aiba strategie sigura de castig, tinand cont ca ambii jucatori joaca optim.
Date de intrare
Fişierul de intrare bmat.in contine pe prima linie numerele N, M si K cu semnificatia din enunt. Pe urmatoarele N linii se afla M numere, reprezentant elementele matricii.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire bmat.out se afiseaza numarul de matrici pentru care primul jucator are strategie sigura de castig MOD 666013.
Restricţii
- 1 ≤ N, M ≤ 1000
- 1 ≤ K ≤ Min (N, M)
Exemplu
bmat.in | bmat.out |
---|---|
2 3 2 ? 0 1 1 0 0 | 2 |
2 3 2 0 0 0 0 0 1 | 1 |