== include(page="template/taskheader" task_id="antobroasca") ==
Poveste şi cerinţă...
Cum ziua Antoniei este pe 31 iulie, Antonio s-a gândit să îi cumpere acesteia o broască, aceasta fiind animalul de companie preferat al fetei. Pentru ca acest cadou să fie complet, Antonio îi pune prietenei sale următoarea întrebare:
* Uite, ţi-am aşezat broscuţa pe axa de coordonate $xOy$, în punctul $(0, 0)$. Apoi, am botezat broscuţa Antobroasca, sper că i se potriveste numele. Am învăţat-o pe Antobroasca să se mişte pe o distanţă de exact $X$ pe orizontală, către Est, sau pe o distanţa de exact $Y$ pe verticala, în Nord. Ca să complicăm puţin joculeţul, am învăţat-o pe Antobroasca noastră să se mişte pe diagonală, parcurgând o distanţă de exact $Z$ atât pe Ox cât şi pe Oy. Vreau să îmi spui dacă broscuţa se poate opri vreodata în punctul de coordonate $(A, B)$.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $antobroasca.in$ ...
Fişierul de intrare $antobroasca.in$ conţine pe prima linie un număr natural $T$, reprezentând numărul de teste. Pentru fiecare test, pe prima linie se vor găsi trei numere naturale, $X Y Z$, cu semnificaţia din enunţ, iar pe cea de-a doua linie se vor găsi două numere naturale $A B$, reprezentând coordonatele punctului din întrebarea lui Antonio.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $antobroasca.out$ ...
În fişierul de ieşire $antobroasca.out$ se vor găsi $T$ linii, pe fiecare linie $i$ aflându-se răspunsul la întrebarea $i$. Dacă broasca se poate opri în punctul de coordonate $(A, B)$ din întrebarea $i$, se va afişa "DA". În caz contrar, se va afişa "NU".
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ T ≤ 100$
* $1 <= X, Y, Z <= 1.000.000.000$
* $0 <= A, B <= 1.000.000.000$
h2. Exemplu