Diferente pentru problema/amiba intre reviziile #2 si #6

Diferente intre titluri:

amiba
Amiba

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="amiba") ==
!{width: 300px; float: right; margin: 10px}problema/amiba?main.png!
 
Plictisiţi de teoriile evoluţioniste, legile fizicii cuantice şi tabla înmulţirii, fraţii amiba (trei la număr: Şeful, Slabul şi Micuţul) s-au decis să joace un joc clasic de cărţi: Război în Trei.
Regulile jocului sunt simple: fiecare din cei *3* jucători are *N* cărţi numerotate cu valori de la *1* la *3 * N*. Toate cele *3 * N* cărţi sunt distincte, iar jocul constă în *N* runde. La o rundă fiecare jucător alege o carte pe care să o joace. Cartea cu valoarea cea mai mare îi aduce deţinătorului *A* puncte, în timp ce a doua cea mai mare carte aduce *B* puncte (se garantează că *A**B*).
Regulile jocului sunt simple: fiecare din cei $3$ jucători are $N$ cărţi numerotate cu valori de la $1$ la $3 * N$. Toate cele $3 * N$ cărţi sunt distincte, iar jocul constă în $N$ runde. La o rundă fiecare jucător alege o carte pe care să o joace. Cartea cu valoarea cea mai mare îi aduce deţinătorului $A$ puncte, în timp ce a doua cea mai mare carte aduce $B$ puncte (se garantează că $A$$B$).
Enervaţi de atitudinea arogantă a fratelui mai mare, Slabul şi Micuţul s-au decis să se alieze. Singurul lor scop în acest joc este să minimizeze scorul fratelui lor (Şeful), deci nu contează cât obţine fiecare independent. Din păcate, aceştia nu prea ştiu să citească ce numere sunt scrise pe cărţile lor. Astfel, singura lor strategie este să joace prima carte din mână şi să se roage la zeul Amibus să câştige.
Ştiind cărţile fiecărui jucător, precum şi ordinea în care fratele Şeful îşi joacă mâinile, scopul vostru este să selectaţi o ordine pentru ceilalţi *2* fraţi astfel încât să minimizaţi scorul primului. Dacă reuşiţi, Zeul Amibus vă va recompensa cu *100* de puncte.
Ştiind cărţile fiecărui jucător, precum şi ordinea în care fratele Şeful îşi joacă mâinile, scopul vostru este să selectaţi o ordine pentru ceilalţi $2$ fraţi astfel încât să minimizaţi scorul primului. Dacă reuşiţi, Zeul Amibus vă va recompensa cu $100$ de puncte.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $amiba.in$  va conţine pe prima linie un număr natural *T* (numărul de teste), urmat de *T* teste. Fiecare test va fi descris prin *4* linii:
Fişierul de intrare $amiba.in$  va conţine pe prima linie un număr natural $T$ (numărul de teste), urmat de $T$ teste. Fiecare test va fi descris prin $4$ linii:
* Pe linia *1* se vor găsi *3* numere naturale: *N*, *A* şi *B* cu semnificaţia din enunţ.
* Pe linia *2* se vor găsi *N* numere naturale distincte din intervalul [*1*, *3 * N*] reprezentând cărţile primului jucător (Şeful). Acesta va juca cărţile fix în ordinea dată.
* Pe linia *3* se vor găsi *N* numere naturale distincte din intervalul [*1*, *3 * N*] reprezentând cărţile celui de al doilea jucător (Slabul).
* Pe linia *4* se vor găsi *N* numere naturale distincte din intervalul [*1*, *3 * N*] reprezentând cărţile celui de al treilea jucător (Micuţul).
* Pe linia $1$ se vor găsi $3$ numere naturale: $N$, $A$ şi $B$ cu semnificaţia din enunţ.
* Pe linia $2$ se vor găsi $N$ numere naturale distincte din intervalul [$1$, $3 * N$] reprezentând cărţile primului jucător (Şeful). Acesta va juca cărţile fix în ordinea dată.
* Pe linia $3$ se vor găsi $N$ numere naturale distincte din intervalul [$1$, $3 * N$] reprezentând cărţile celui de al doilea jucător (Slabul).
* Pe linia $4$ se vor găsi $N$ numere naturale distincte din intervalul [$1$, $3 * N$] reprezentând cărţile celui de al treilea jucător (Micuţul).
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $amiba.out$ ...
În fişierul de ieşire $amiba.out$ va conţine răspunsurile pentru fiecare din cele $T$ teste, reprezentate prin $2$ linii:
h2. Restricţii
* Linia $1$ va conţine $N$ numere naturale reprezentând cărţile celui de al doilea jucător (Slabul) în ordinea în care le va juca.
* Linia $2$ va conţine $N$ numere naturale reprezentând cărţile celui de al treilea jucător (Micuţul) în ordinea în care le va juca.
* $... ≤ ... ≤ ...$
Dacă există mai multe soluţii care minimizează scorul primului jucător (Şeful), o puteţi afişa pe oricare.
h2. Exemplu
h2. Restricţii
table(example). |_. amiba.in |_. amiba.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|
* $T ≤ 500$
* suma valorilor lui $N ≤ 1 001 000$
* $A$, $B$ numere naturale cu $0 ≤ B ≤ A ≤ 1 000 000 000$
* Teste în valoare de $15$ puncte vor avea doar $A=1$ şi $B=0$
* Teste în valoare de $15$ puncte vor avea doar $A=1$ şi $B=1$
* Teste în valoare de $40$ puncte vor avea $T ≤ 100$, suma valorilor lui $N ≤ 10 000$ şi $N ≤ 1000$
* Teste în valoare de $60$ puncte vor conţine suma valorilor lui $N ≤ 101 000$
h3. Explicaţie
h2. Exemplu
...
table(example). |_. amiba.in |_. amiba.out |_. Explicaţie |
| 2
6 10 8
1 10 17 14 7 11
8 2 15 12 4 16
13 5 6 3 9 18
6 10 4
1 10 17 14 7 11
8 2 15 12 4 16
13 5 6 3 9 18
| 4 12 2 16 8 15
6 5 3 18 9 13
4 12 2 16 8 15
6 13 18 3 9 5
| $T=2$, avem două teste.
Primele două linii din fişierul de ieşire reprezintă
răspunsul pentru primul test, iar următoarele două
linii reprezintă răspunsul pentru al doilea test.
|
== include(page="template/taskfooter" task_id="amiba") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.