Diferente pentru problema/aiacujoc intre reviziile #6 si #8

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

De exemplu, dacă ar juca pe un grid de $N = 3$ linii şi $M = 5$ coloane şi ar alege $K = 3$, jocul s-ar putea desfăşura în felul următor:
| !problema/aiacujoc?01.jpg! | !problema/aiacujoc?02.jpg! | !problema/aiacujoc?03.jpg! |
| *Pasul 1*: Bulănel plasează pătratul pe linia $2$, coloana $5$ | *Pasul 2*: Bulăniţa extinde figura cu $2$ coloane în est. | *Pasul 3*: Bulănel extinde figura cu $1$ linie în nord. |
| *Pasul 1*: Bulănel plasează pătratul pe linia $2$, coloana $5$ | *Pasul 2*: Bulăniţa extinde figura cu $2$ coloane în vest. | *Pasul 3*: Bulănel extinde figura cu $1$ linie în nord. |
| !problema/aiacujoc?04.jpg! | !problema/aiacujoc?05.jpg! | !problema/aiacujoc?06.jpg! |
| *Pasul 4*: Bulăniţa extinde figura cu $1$ linie în sud. | *Pasul 5*: Bulănel extinde figura cu $1$ coloană în vest. | *Pasul 6*: Bulăniţa extinde figura cu $1$ coloană în vest. |
* Pentru alte teste în valoare de $10$ de puncte, $1 ≤ N, M ≤ 1 000 000 000$, $1 ≤ K ≤ 1 000 000$.
* Ambii jucători joacă optim ceea ce înseamnă că nu fac greşeli, anticipează mişcările adversarului, iar dacă există o strategie de mişcări care să-i conducă spre câştig atunci o vor folosi.
* Problema va fi evaluată pe teste în valoare de $90$ de puncte.
* Primul exemplu va reprezenta teste în valoare de $10$ ("puncte din oficiu") şi vor fi cu feedback.
* Exemplele vor reprezenta teste în valoare de $10$ ("puncte din oficiu") şi vor fi cu feedback.
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.