Pagini recente » Sandbox | Diferente pentru problema/critice2 intre reviziile 12 si 11 | Xnumere | Diferente pentru problema/autobuze intre reviziile 4 si 5 | Diferente pentru problema/aby intre reviziile 41 si 36
Diferente pentru
problema/aby intre reviziile
#41 si
#36
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
* $2 ≤ N ≤ 12$
* $0 ≤ M ≤ 150$
* $Abu si Rainbowdash isi fac miscarile optim.$
* $Lolita nu are buletin.$
h2. Exemplu
table(example). |_. aby.in |_. aby.out |
| 5
| 3
3 2
0 1
1 2
4 2
3 4
4 2
6 16
0 2
0 3
1 3
1 4
1 5
2 0
2 1
2 3
3 2
3 4
4 0
4 1
4 5
5 1
5 2
5 3
6 15
0 1
1 0
1 5
2 1
2 3
2 4
3 1
3 3
3 5
4 0
4 1
4 4
4 5
5 2
5 4
| 0
1
0
1
0
|
h3. Explicaţie
Primele doua teste au fost explicate in enunt, iar la al 3-lea, Abu se va muta de la 0 la 1, Rainbowdash va vrajii camera 3, Abu se va muta de la 1 la 2, rainbowdash va vrajii din nou camera 3, apoi Abu se muta de la 2 la 1... si tot asa, astfel abu nu va ajunge niciodata in ultima camera.
La al 4-lea test Abu se va muta in 2, daca rainbowdash vrajeste camera 2, abu s-ar duce in 5, asadar el trebuie sa vrajeasca camera 1(fiind dublu legata de 5), de aici abu se duce in 3, de unde orice ar face Rainbowdash , Abu va castiga in maxim 3 mutari.
La al 5-lea test abu se poate plimba intre camera 0 si camera 1, la fiecare mutare a sa vrajitorul vrajeste camera 5, lasandu-l pe Abu blocat.
Primele doua teste au fost explicate in enunt, iar la ultimul, Abu se va muta de la 0 la 1, Rainbowdash va vrajii camera 3, Abu se va muta de la 1 la 2, rainbowdash va vrajii din nou camera 3, apoi Abu se muta de la 2 la 1... si tot asa, astfel abu nu va ajunge niciodata in ultima camera.
== include(page="template/taskfooter" task_id="aby") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.