Diferente pentru problema/100m intre reviziile #1 si #3

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="100m") ==
Poveste şi cerinţă...
Proba de $100$ metri plat este una dintre cele mai populare şi prestigioase probe din cadrul oricărui concurs de atletism. Recordul modial al acestei probe este deţinut în prezent de sportivul jamaican Usain Bolt cu timpul de $9.58$ secunde. Uneori lupta dintre sportivi este atât de strânsă încât diferenţierea dintre atleţi se poate face doar cu ajutorul camerelor de luat vederi ce surprind finish-ul atleţilor. Au existat cazuri când doi sau mai multi atleţi au fost declaraţi la egalitate.
 
!>problema/100m?knpeala.png!
 
h2. Cerinţă
 
Considerând $N$ atleţi, ce participă la o cursă de $100$ metri plat, identificaţi prin numerele $1, 2, ..., N$, să se scrie un program care determină numărul $P$ al clasamentelor distincte care pot fi obţinute după finalizarea cursei.
De exemplu, pentru $N = 2$, se pot obţine $3$ clasamente distincte: $(1,2), (2,1),(1=2)$; unde $(1=2)$ reprezintă situaţia când ambii atleţi s-au clasat la egalitate.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $100m.in$ ...
Fişierul de intrare $100m.in$ conţine pe prima linie numărul natural $N$, cu semnificaţia de mai sus.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $100m.out$ ...
Fişierul de ieşire $100m.out$ va conţine pe prima linie restul împărţirii numărului $P$ la $666013$.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $2 ≤ N ≤ 5.000$
* Două clasamente se consideră distincte dacă diferă prin cel puţin o poziţie
* Pentru teste în valoare de $32$ de puncte $N ≤ 500$
h2. Exemplu
table(example). |_. 100m.in |_. 100m.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|
 
h3. Explicaţie
 
...
table(example). |_. 100m.in |_. 100m.out |_. Explicaţie |
| 3
| 13
| N = 3 atleţi.
Numerotând atleţii cu 1, 2 şi 3 există 13 clasamente distincte:
(1, 2, 3); (1, 3, 2); (2, 1, 3); (2, 3, 1); (3, 1, 2); (3, 2, 1)
(1 şi (2 = 3)); (2 şi (1 = 3)); (3 şi (1 = 2)); ((2 = 3) şi 1); ((1 = 3) şi 2); ((1 = 2) şi 3); (1 = 2 = 3).
Prin (i = j) am notat posibilitatea ca atleţii i şi j să termine cursa în acelaşi timp.
Prin (i = j = k) am notat posibilitatea ca atleţii i, j şi k să termine cursa în acelaşi timp.
|
| 1771
| 74140
| N = 1771 atleţi.
Numărul de clasamente distincte în care atleţii pot termina cursa, modulo
666013, este 74140.
|
== include(page="template/taskfooter" task_id="100m") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.