Pagini recente » Cod sursa (job #1036315) | Atasamentele paginii Bo$$ii Bo$$ilor | Monitorul de evaluare | Monitorul de evaluare | Diferente pentru onis-2016/solutii-runda-1 intre reviziile 19 si 20
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h1(#MaxSubSum). 'B. Avioane2':problema/Avioane2
?
h1(#Minlcm). 'C. Minlcm':problema/Minlcm
?
h1(#Unlock). 'D. Unlock':problema/Unlock
?
h1(#MinMaxStore). 'E. MinMaxStore':problema/MinMaxStore
?
h1(#Pokemon3). 'F. Pokemon3':problema/Pokemon3
O observatie importanta este ca pentru a castiga "din prima" Ash va alege (din lista sa de pokemoni) la fiecare lupta un pokemon care este super eficient fata de cel al adversarului. Asta inseamna ca nu conteaza ordinea bataliilor ci doar tipurile de pokemoni adversi ce trebuie infranti. Datorita limitei mici a lui N (N <= 20) se pot incerca toate posbilitatile de a alege pokemonii (backtracking). O configuratie (un anume grup de pokemoni alesi) se considera valida daca nu exista niciun pokemon advers ce nu poate fi infrant folosindu-ne de pokemonii din configuratia curenta. Se va retine numarul cel mai mic de pokemoni din configuratiile valide. Complexitatea solutiei, data de backtracking, este de O(2^N).
h1(#Puzzle2). 'G. Puzzle2':problema/Puzzle2
?
h1(#Subpermutari). 'H. Subpermutari':problema/Subpermutari
h1(#NucleulValoros2). 'I. NucleulValoros2':problema/NucleulValoros2
?
h1(#NucleulValoros2). 'I. NucleulValoros2':problema/NucleulValoros2
?
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.