Pagini recente » Diferente pentru onis-2016/solutii-runda-1 intre reviziile 27 si 28 | Istoria paginii utilizator/raroleoe | Autentificare | Diferente pentru problema/lacapatullumii intre reviziile 17 si 16 | Diferente pentru onis-2016/solutii-runda-1 intre reviziile 12 si 13
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
* 'H. Subpermutari':onis-2016/solutii-runda-1#Subpermutari
* 'I. Nucleul Valoros Season 2':onis-2016/solutii-runda-1#NucleulValoros2
h4. Cine a rezolvat o problema a carei solutie nu este inca adaugata, este rugat sa o scrie in sectiuniile de mai jos :)
h1(#MaxSubSum). 'A. MaxSubSum':problema/MaxSubSum
h1(#MaxSubSum). 'B. Avioane2':problema/Avioane2
h1(#Minlcm). 'C. Minlcm':problema/Minlcm
h1(#Unlock). 'D. Unlock':problema/Unlock
h1(#MinMaxStore). 'E. MinMaxStore':problema/MinMaxStore
h1(#MaxSubSum). 'F. Pokemon3':problema/Pokemon3
O observatie importanta este ca pentru a castiga "din prima" Ash va alege (din lista sa de pokemoni) la fiecare lupta un pokemon care este super eficient fata de cel al adversarului. Asta inseamna ca nu conteaza ordinea bataliilor ci doar tipurile de pokemoni adversi ce trebuie infranti. Datorita limitei mici a lui N (N <= 20) se pot incerca toate posbilitatile de a alege pokemonii (backtracking). O configuratie (un anume grup de pokemoni alesi) se considera valida daca nu exista niciun pokemon advers ce nu poate fi infrant folosindu-ne de pokemonii din configuratia curenta. Se va retine numarul cel mai mic de pokemoni din configuratiile valide. Complexitatea solutiei, data de backtracking, este de O(2^N).
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.