Diferente pentru multe-smenuri-de-programare-in-cc-si-nu-numai intre reviziile #51 si #54

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Procedura de mai sus face cautarea binara folosind puteri a lui $2$ in ordine descrescatoare, practic incerc sa determin fiecare bit al rezultatului.
h2. Impartire in bucati de marime $sqrt(n)$ (cunoscut si ca "smenul lui Bogdan Batog")
h2(#batog). Impartire in bucati de marime $sqrt(n)$ (cunoscut si ca "smenul lui Bogdan Batog")
Sa presupunem ca avem un vector de lungime n cu numere reale pe care se fac urmatoarele operatii:
{@ADUNA(st, dr, x)@} - toate elementele cu indicii intre $st$ si $dr$ isi cresc valoarea cu $x$
Pe cazul general, daca vrem sa facem operatii in $d$ dimensiuni vom avea o complexitate {$O(2^d^)$}. Reamintesc ca aceasta metoda este eficienta doar cand se vrea afisata vectorul/matricea/etc. doar la sfarsitul operatiilor sau sunt foarte putine interogari ale valorilor elementelor, deoarece aflarea unui element este o operatie foarte ineficienta: {$O(i)$} pentru a afla valorile elementelor pana la pozitia $i$.
h2. Grafuri cu liste de adiacenta (ideea originala de la Radu Berinde)
h2. Grafuri cu liste de adiacenta
Se stie (sau ar trebui sa se stie!) ca lucrul cu pointerii este foarte incet... astfel, cand retinem un graf rar (numar mare de noduri, numar mic de muchii) cu pointeri (vezi mai jos) incetinim foarte mult programul.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.