#include <bits/stdc++.h>
#define NMAX 100001
using namespace std;
bitset<NMAX/2> ciur;
vector<int> prime; ///numerele prime pana la 1000000
array<vector<int>, NMAX> divizori_primi; ///lista divizorilor primi ai fiecarui numar
void eratostene() ///calculam ciurul lui eratostene
{
for(int i=3; i*i<NMAX; i+=2)
{
if(ciur[i/2]==0)
{
for(int j=i*i; j<NMAX; j+=2*i)
ciur[j/2]=1;
}
}
prime.push_back(2);
for(int i=3; i<NMAX; i+=2)
{
if(ciur[i/2]==0)
prime.push_back(i);
}
for(auto p : prime) ///calculam listele de divizori primi ale fiecarui numar
{
for(int d=p; d<NMAX; d+=p)
divizori_primi[d].push_back(p);
}
}
int main()
{
ifstream cin("mins.in");
ofstream cout("mins.out");
eratostene();
int c, d;
cin >> c >> d;
///vom gasi numarul de perechi de numere (x, y), pentru care x<c si y<d, care sunt prime intre ele
long long nr_drepte=0;
nr_drepte+=1; ///dreapta pentru care x=y
array<int, NMAX> nr_prime_cu; ///numarul de numere prime cu fiecare numar
for(int i=1; i<NMAX; i++) nr_prime_cu[i]=0;
for(int x=2; x<c; x++)
{
int produs=1; ///produsul divizorilor primi ai lui x
for(auto div : divizori_primi[x])
produs*=div;
if(x==produs) ///daca x este egal cu produs (adica daca fiecare divizor prim apare la puterea 1)
{
///vom calcula numarul de numere prime cu x mai mici ca d folosind principiul includerii si excluderii
int nr_d=divizori_primi[x].size(); ///numarul de divizori primi ai lui x
for(int m=0; m<(1<<nr_d); m++)
{
bool adun=1; ///adunam sau scadem
int p=1; ///produsul numerelor ai caror biti din reprezentarea in baza 2 ai lui m sunt 1
for(int bit=0; bit<nr_d; bit++)
{
if((m&(1<<bit))==1) ///daca bitul este setat
{
adun=(!adun);
p*=divizori_primi[x][bit];
}
}
if(adun)
nr_prime_cu[x]+=d/p;
else
nr_prime_cu[x]-=d/p;
}
nr_drepte+=nr_prime_cu[x];
}
else ///altfel, numarul de numere prime cu x mai mici ca d va fi egal cu numarul de numere mai mici ca d prime cu produs (care a fost deja calculat fiindca produs<x)
{
nr_drepte+=nr_prime_cu[produs];
nr_prime_cu[x]=nr_prime_cu[produs];
}
}
cout << nr_drepte; ///afisam numarul de drepte
return 0;
}