Pagini recente » Cod sursa (job #398147) | Cod sursa (job #1194833) | Cod sursa (job #832758) | Cod sursa (job #1732355) | Cod sursa (job #1110807)
//toate permutarile ale elementelor impare
// Atilla si regele : un cal si un rege se afla pe o tabla de sah. UNele campuri sunt arse. Pozitiile lor sunt cunoscute . Calul nu poate calca pe campurile arse iar orice miscare a calcului face ca respectivul camp sa fie ars. Aflati daca exista o succesiune de mutari permise prin care calul sa ajung ala rege si sa refina pe pozitia initiala .Pozitia calului si pozitia regelui sunt considerate nearse
#include<fstream>
#define M 2000000000
using namespace std;
ifstream f("dijkstra.in");
ofstream g("dijkstra.out");
struct nod
{
int inf;
int c;
nod * leg;
};
typedef nod* PNod;
PNod L[50001];
int q[800000],cost[50001],n,m,nr[50001];
void add(int a,int b,int costi)
{
PNod p=new nod;
p->inf=b;
p->c=costi;
p->leg=L[a];
L[a]=p;
}
void bellford()
{
int inc=1,sf=1,ok=0,i;nr[1]++;
while(inc<=sf&&ok==0)
{
for(PNod p=L[q[inc]];p;p=p->leg)
if(cost[p->inf]>cost[q[inc]]+p->c)
{
cost[p->inf]=cost[q[inc]]+p->c;
sf++;
q[sf]=p->inf;nr[p->inf]++;
if(nr[p->inf]>n)
{
g<<"Ciclu negativ!";
return;
}
}
inc++;
}
if(ok==0)
for(i=2;i<=n;i++)
g<<cost[i]<<" ";
}
int main()
{
int a,b,costi,i;
f>>n>>m;
for(i=1;i<=m;i++)
{
f>>a>>b>>costi;
add(a,b,costi);
}
for(i=2;i<=n;i++)
cost[i]=M;
q[1]=1;
bellford();
return 0;
}