Diferente pentru implica-te/arhiva-educationala intre reviziile #31 si #32

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

* 'De ce m-as baga?':implica-te/arhiva-educationala#dece
* 'Cum pot sa contribui?':implica-te/arhiva-educationala#cum
* 'Cine lucreaza':implica-te/arhiva-educationala#cine
* 'Continutul arhivei':implica-te/arhiva-educationala#probleme
* 'Documentatie':implica-te/arhiva-educationala#documentatie
* 'Continutul arhivei':implica-te/arhiva-educationala#probleme
* 'Sugestii':implica-te/arhiva-educationala#sugestii
h2(#dece). De ce m-as baga?
* == user(user="Florian" type="tiny") ==
* == user(user="Tabara" type="tiny") ==
 
h2(#documentatie). Documentatie
 
Problemele din arhiva educationala se creeaza la fel ca orice alta problema de pe infoarena. Pentru a afla cum poti crea o problema, consulta materialele de 'aici':http://infoarena.ro/documentatie. Deosebirea dintre o problema obisnuita de pe infoarena si o problema din arhiva educationala este modul in care sunt formatate.
Astfel, o problema din arhiva educationala trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
 
* Regula 1
* Regula 2
* Regula 3
* Regula 4
* Regula 5
 
h2(#probleme). Continutul arhivei
In tabelele de mai jos se afla cei mai importanti algoritmi care trebuie sa se gaseasca sub forma de probleme in arhiva educationala. Pentru fiecare problema este trecut si un responsabil. Responsabilul pe problema va fi cel care s-a oferit prin voluntariat sa o introduca in arhiva. El va fi cel care va scrie enuntul, va crea testele si eventual un evaluator.
Mentionam faptul ca anumiti algoritmi pot fi implementati in complexitati diferite. De exemplu, pentru algoritmul de drumuri minime al lui Djikstra exista atat o solutie de complexitate {$O(N^2^)$}, cat si o solutie {$O(M log{~2~} N)$}. In acest caz, propunem sa nu se faca doua probleme diferite, ci sa se diferentieze punctajul in functie de rezolvare. Diferentierea pentru diferite abordari (complexitati) va fi precizata clar in enunt la rubrica de restrictii. De exemplu: "Un algoritm de complexitate {$O(N^2^)$} obtine $50$ de puncte", "Algoritmul Ford-Fulkerson obtine 30 de puncte. Pentru punctaj maxim este necesara implementarea algoritmului lui Dinic.".
h2(#documentatie). Documentatie
 
Problemele din arhiva educationala se creeaza la fel ca orice alta problema de pe infoarena. Pentru a afla cum poti crea o problema, consulta materialele de 'aici':http://infoarena.ro/documentatie. Deosebirea dintre o problema obisnuita de pe infoarena si o problema din arhiva educationala este modul in care sunt formatate.
Astfel, o problema din arhiva educationala trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
 
h2(#sugestii). Sugestii

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.