Mai intai trebuie sa te autentifici.
Diferente pentru heapuri intre reviziile #31 si #32
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
(Categoria _Structuri de date_, Autor _Catalin Francu_)
In acest articol prezentam structura de date numita Heap si cum poate fi implementat sau evitat folosind STL ({$priority_queue<>$} si {$set<>$}). Desi este putin probabil ca un programator C++ ce cunoaste STL sa ajunga sa implementeze heap-urile de la "zero" consideram ca articolul nu este de prisos. Asta deoarece este importanta intelegerea functionarii unei structuri de date inainte de folosirea ei, chiar si implementata de-a gatasi pentru ca programatorii in Pascal nu dispun, din pacate, de ceva echivalent STL-ului.
In acest articol prezentam structura de date numita Heap si cum poate fi implementat sau evitat folosind STL ({$priority_queue<>$} si {$set<>$}). Desi este putin probabil ca un programator C++ ce cunoaste STL sa ajunga sa implementeze heap-urile de la "zero" consideram ca articolul nu este de prisos. Asta deoarece este importanta intelegerea functionarii unei structuri de date inainte de folosirea ei, chiar si implementata de-a gata. O motivatie in plus pentru un astfel de articol este faptul ca programatorii in Pascal nu dispun, din pacate, de ceva echivalent STL-ului. *TODO: Sa le fie util Pascalistilor, ar cam trebui sa bagam pseudocod in locul snippet-urilor de cod C++ :D*
h2. Definirea notiunii de _heap_